NÅR LIPGLOSS ER EN DÅRLIG IDÉ

Hei, alle sammen! Vi var jammen i meg heldige med været her i går, for i dag blåser jeg nesten over ende. Jeg våknet flere ganger i natt av vinden ute. Den plaget meg ikke, men jeg må innrømme at det var litt vemmelig. Jeg er jo ikke vandt med vær som dette..

Ulrik dro tildig på morgen i dag og kommer ikke tilbake før sent på kveld. Jeg skal dermed ut og utforske Ålesund videre på egenhånd. Jeg håper det er noen åpne butikker rundt omkring, for noe utflukter i fjell og natur blir det definitivt ikke. 

Før jeg tok disse bildene var jeg akkurat ferdig med å fikse hår og sminke, og tok for sikkerthets skyld på meg et ekstra lag med lipgloss for at leppene mine skulle skinne mest mulig foran kameraet. Planen var å ta noen fine selfier på balkongen med sjøen i bakgrunnen, men jeg fant fort ut at det var en dårlig idé. For ikke å snakke om lipglossen.. Resten av dagen er det tørre lepper og hårstrikk som gjelder.

Vi blogges mer senere!


 

13 kommentarer
    1. Du burde lese teksten før du publiserer:) Med tanke på at dette er jobben din, er det ekstremt mange skrivefeil. “Ulrik dro tildig på morgen i dag og kommer ikke tilbake før sent på kveld.” Blir veldig slitsomt å lese.. Bare en heads up!:-)

    2. Anonym: Jeg leser alltid gjennom teksten før jeg pubiserer, men noen ganger går det fortere enn andre og da blir det litt skrivefeil.. Beklager det 🙂

      Når det er sagt så ser jeg ikke hva som var slitsomt med akkurat den setningen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg