JEG ER IKKE FØDT MED SKI PÅ BEINA

I dag har vi vært i bakken og kost oss i mange timer. Det startet med at jeg klaget over at jeg hadde vondt i beina, at jeg var kald, at jeg jeg var tørst og at jeg var sulten, men etter noen stopp her og der ble jeg mett, kvitt tørsten, fikk igjen følelsen i beina og varmen i kroppen. Det var gøy å stå litt på ski igjen. Jeg er ikke akkurat født med ski på beina, så det tar som regel en liten time hvor jeg må jobbe med både nerver og motivasjon, men når jeg først får det til og klarer å glemme hvor ubehagelig de slalomstøvlene faktisk er SÅ har jeg det gøy. Hehe! 

Ulrik er sirka en million ganger tøffere og flinkere enn meg på ski, men det kommer jo av at han har stått på ski i mange flere år enn meg. Før var jeg traff Ulrik var jeg kun opptatt av afterski og det å se bra ut, ikke selve bakken og det sunne med å være på fjellet. Det er Ulrik som har fått meg til å like å stå på ski og det er jeg veldig glad for. De hyggelige timene vi har hatt sammen i dag kommer jeg til å leve på lenge. Dessuten føles det så fantastisk bra å bruke kroppen litt igjen. Jeg har vært ganske sløv på å bevege meg helt siden før bryllupet og det merkes. Etter påsken skal jeg virkelig komme i gang med treningen igjen, men det tenker vi ikke på i dag. Nå skal vi kose oss gløgg i hjel de dagene vi har igjen her oppe med god mat og masse godt i glasset. Ønsker dere alle en riktig god påske  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

18 kommentarer
    1. Så gøy, jeg har ikke stått på ski på 12 år og vet ikke når jeg kommer til å stå på ski igjen:) Kjekt å se bilder av dere på ski da:) Kos dere massevis:)

    2. Wow! Det ser kjekt ut å stå på ski ja, men e må ærlig innrømme e e mest fascinert over navnet ditt. Betyr det at du e gift med en pilot? Ka type pilot e han, og kor mye må han jobbe?
      E har en drøm om å bli jagerflypilot, så har du eller han nokken tips så kom gjerne med dei!
      Sjekk også ut bloggen min jagerblogg.no og om du vil kan du følge me på snapchat: kjartanhessen – e legge ut mye flyrelatert der altså!

    3. Hahaha! Det er nesten som meg og samboeren! Bare at jeg pleier å spørre om det er noe sted jeg kan gå på toalettet og om hvor langt det er igjen, sånn generelt på turer da vi går på langrenn. Min samboer har også stått på ski i mange år, mens jeg er nybegynner.
      Det er forresten kjempefint på Geilo! Vi og skal dit i påsken 🙂
      God påske!

    4. Ser underbart ut! Jag har åkt skidor sen jag var liten, men sen jag flyttade till USA har jag bara åkt en enda gång – under vår bröllopsvecka i Aspen!

    5. Ut fra snappene så ser du jo ut som en proff i bakken 🙂 Syns du er flink jeg 🙂 For min del blir løypene på Geilo for kjedelig og slakke, så da blir det mest offpist når vi reiser dit 🙂 God påske!

    6. Stor tommel opp for bruk av hjelm! 😀 Jeg blåste støv av slalåmskiene i går, etter tre års pause. Heldigvis gikk det bra, og det var utrolig gøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg