PÅ MED “GEILOBUNADEN”

Da var vi vel fremme på Dr. Holms. Både Ulrik og jeg har som dere ser fått på oss “geilobunaden”, altså nikkers og strømper. Jeg trodde aldri jeg kom til å bli en slik nikkers jente, men etter at Ulrik kom hjem med disse to hvite i går så ble jeg helt frelst. For et komfortabelt, praktisk og samtidig stilig antrekk. Jeg kommer definitivt til å gå til innkjøp av mer lignende fjelltøy fremover. Det er jo flere fine sportsforretninger her oppe, så mye mulig det blir litt shopping en av dagene. Jeg krysser fingrene for påsketilbud! 

I går var vi som sagt på Escalon og spiste masse god spansk tapas. Det ble en fuktig kveld, derfor ingen tur på ski i dag. I morgen har vi lovet hverandre å komme oss opp tidligere slik at vi får hele dagen i bakken. Det føles ut som en evighet siden sist jeg stod på ski, så det tar nok noen timer før jeg føler meg ordentlig trygg igjen. Sånn er det jo med alt man gjør sjelden..

Er det forresten noen av dere som er på Geilo i påsken? Jeg har fått noen hilsner på Snapchat av følgere som er her oppe. Det er veldig hyggelig når snapchatene er ment til meg, ikke bare slike random snapper av gjærbakst eller kaffekopper. Sorry, men jeg begynner å bli litt lei.. Hehe!

Nå er det filmkveld i stuen med familien. Håper dere koser dere like mye som meg denne påsken  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA   

10 kommentarer
    1. Så bra at dere trives i Hallingdal 🙂 Vi som bor her forstår ikke helt dette med “geilobunad” 😉 Da det kun er turister som inntar denne bekledningen. Kos dere og nyt fjellheimen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg