SYNES DU JEG LIGNER?

Nei, jeg har ikke vært med på Top Model og nei jeg var heller ikke en av deltakerne i Tigerstaden når det gikk på TV. Her om dagen så skjedde det igjen. Jeg ble forvekslet med en annen. På forsiden av Dagbladet stod det “Tidligere Top Model-deltaker” over min sak om bryllupet. Det var flere av dere leserne mine som la merke til det og sendte meg spørsmål på Snapchat. Det er også flere av leserne mine som har spurt meg om det samme før her i kommentarfeltet. Tidligere (før jeg begynte å blogge) ble jeg ofte gjenkjent ute på byen også som denne personen. Nå har det gått så langt at jeg må bare spørre dere: Ligner jeg på Therese Haugsnes?

Anette Marie (venninnen min) fikk en gang en kommentar under sitt instagrambildet hvor vedkommende lurte på om jeg var lillesøsteren til Therese fra “Tigerstaden”. Jeg synes Therese virker som en flott jente, dessuten er hun jo kjempe pen, så jeg tar alt dette KUN som et kompliment. Det er bare gøy å høre hva dere synes som kjenner meg gjennom denne bloggen og har sett meg i hundre forskjellige settinger.. Hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den sorte “dresskjolen” er fra Thailand. Jeg viste skredderen vi ble kjent med et bildet av Kim Kardashian med en lignende kjole og fortalte at jeg ville ha en slik. Resultatet ble kjempebra, dessuten passet den jo perfekt i dag som jeg skal få møte makeupartisten til Kim ♥ Tipper at denne kjolen blir min nye favoritt fremover, både til hverdag og til fest. men nok om det.. Nå skal jeg gjøre meg helt klar for mingling, lunsj og sminkekurs, etterfulgt av en tur på Bubbles and brunch på Aker Brygge.. Jeg skal prøve å rekke en tur innom bloggen litt senere til tross for dårlig blogging i går. Ha en fin lørdag sålenge!

35 kommentarer
    1. Jeg synes du ligner på henne på det bildet du har på headeren din, men der synes jeg heller ikke du ligner så mye på deg selv…

    2. Haha så gøy! Når jeg har snakket om deg til venninner har jeg forklart at du var med i tigerstaden! Dere er jo sååå like

    3. Ja, første gangen jeg klikka meg inn her trodde jeg det var hennes blogg først.. Men nå som jeg har blitt “kjent” med deg synes jeg ikke det mer.. Men flotte begge to 🙂

    4. Så et bilde på bloggen hennes fra siden, og da syns jeg dere lignet litt.. Men ellers syns jeg ikke dere ligner i det hele tatt :/ Men begge to er nydelige da 🙂

    5. Hei Julianne 🙂
      Håper dere har en fin weekend:-). Tenkte jeg skulle spør deg om produktene
      fra Swiss Clinic ettersom du har brukt de / bruker de.
      Vurderer nemlig å investere i de. Er du fornøyd? Leste bl.a. om Swiss Roller og de ulike dybdene på nålene. Hvilken dybde anbefaler du? Hvor mange ganger pr.uke bruker du denne? Setter stor pris på noen tips fra deg 🙂 På forhånd takk for hjelpen 🙂
      Klem

    6. Hei😊
      Jeg trodde også at du var hun fra tigerstaden og at du var hun fra top model så ja du ligner VELDIG mye! Du er like pen.
      Jeg liker bloggen din veldig godt forresten.
      Ta gjerne turen innom bloggen min.
      Ha en fin lørdag videre.
      ✌🏻️

    7. Synes egentlig at du ikke ligner i det hele tatt, men du ligner derimot ekstremt på Mouth i One Tree Hll, dere kunne vært tvillinger 🙂

    8. haha, når du sier det så ligner dere ganske mye! veldig samme type utseende ihvertfall 🙂 søte damer begge to

    9. Marna (komikerfrue) er tidliggere top model-deltager. Så jeg kan tenke meg at journalisten forvekslet deg litt med henne ettersom at bloggnavnet ligner.

    10. Hei! Først å fremst vil jeg si at jeg liker deg og bloggen din kjempe godt!! 🙂 Jeg så tilfeldig en episode av tigerstaden der Anette får besøk av ei venninne som heter Juliane på en fotoshoot. Det må vel være deg? Det var prikk likt hvertfall, og dere hadde veldig like stemme – hvis det ikke er deg 🙂

    11. Ja du er lik mounth i smilet. Det virker som du er veldig opptatt på hvordan du ser ut og har samme jakke som Kim kardasian osv. Seriøst, du er da vel ikke usikker på deg selv, vær trygg på din egen smak.

    12. Hei! Jeg syns du burde stenge kommentarfeltet ditt. Du fortjener ikke å lese alle de stygge kommentarene du får på hvert innlegg…

    13. Nei dere ligner ikke i det hele tatt, men du ligner derimot på som en del har nevnt, nemlig Mouth fra One tree hill, dere er kliss like.

    14. Mja, kanskje få likhetstrekk på enkelte bilder! Men som noen har nevnt tidligere- dere er pene begge to. =) Og jeg tror enkelte av de som mener du ligner på “Mouth” mener det negativt.. Men ja, han kunne vært broren din! En god del likheter, men som en kvinnelig versjon. Han er kjempesøt, og det er absolutt ikke noe negativt med det. =)

    15. Takk. Nå vet jeg endelig hvor jeg har deg fra! Dere er ikke prikk like, men har en del felles trekk 😉 Og ja; det er et kompliment!!!

    16. JA, når jeg sa deg første gang på bloggen til Anette-Marie, trodde jeg det var Therese, siden hun var med på Tigerstaden sammen med Anette, Linni og Mari.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg