HELGENS PLANER

I dag har jeg vært hos negldesigneren min og gjort meg klar for helgen. Dere kan se fargen jeg valgte på Snapchat. En nydelig perlemor farge som jeg aldri har hatt før.. Nå er jeg på kontoret til storesøster for å se etter nevøen min mens de jobber. Når det er planleggingsdag i barnehagen er det greit med tante Julianne 🙂

I morgen er det både makeupkurs med Mario Dedivanovic (Makeupartisten til Kim Kardashian) og bubbles and brunch på Onda. Jeg kjenner at jeg gleder meg til denne hegen! Godt blir det også å se mange kjente igjen. Selv om vi har storkost oss på bryllupsreise så savner man alltid folkene her hjemme. Er det forresten noen av dere som skal på sminkekurset i morgen? Jeg er så spent! Er det noe jeg virkelig vil lære meg så er det contouring. Blir jeg god nok til det så kan jeg jo holde meg ung og fresh lenge KUN med sminke. Jeg har jobbet som makeupartist i flere år, men denne contouringen har jeg aldri fått helt dreisen på. Forhåpentligvis kan jeg komme med noen gode tips her på bloggen etter kurset.

Ønsker dere alle en god start på helgen!

9 kommentarer
    1. Haha! Ja, få sminketips :)) jeg vet nesten ikke hva countouring går ut på jeg, bare at det handler om skygger og sånt (tror jeg da). Men har jo sett noen videoer av folk som driver med det, og resultatet blir jo veldig fint:) så håper du legger ut noe på bloggen 🙂
      Håper du får en koselig helg, den høres i allefall veldig spennende ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg