EN LITEN NATTAHILSEN

Hei til dere som fortsatt er våkne! Jeg kom akkurat hjem fra tacomiddag og kos hos storesøster (Benedicte) og tanteungen min. Det var utrolig koselig å se de igjen! Savnet har vært spesielt stort etter lillegutt mens jeg har vært på ferie. Jeg tror jeg har tatt screenshot av alle snapchatene som Benedicte har sendt meg. Hehe! Lillegutt blir snart 2 år, så den utviklingen han har mellom hver gang jeg ser han er stor. Nå gleder jeg gleder meg skikkelig til han begynner å snakke litt mer også håper jeg at Ulrik og jeg kan gi han et søskenbarn snart.. Tvi tvi! 

Til dere som følger meg på Snapchat: Jeg ga ikke nevøen min nøtter. Han fikk kun selve flyet, ikke sjokoladen.. Men takk for alle bekymringsmeldinger. Det er helt klart MYE jeg ikke vet om barn, så godt at dere følger med.

Jeg gjorde forresten et intervju med Dagbladet i stad som egentlig skulle komme ut i kveld, men kan ikke si at jeg har sett noe til det.. Jaja. Det kommer vel i morgen. Nå skal jeg uansett hoppe i seng. God natt og sov godt, alle dere som leser. Jeg er veldig takknemlig for at dere klikker dere inn her hver eneste dag 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

9 kommentarer

Siste innlegg