NÅ BYTTER VI ROLLER

I kveld har jeg som sagt hatt besøk av forloveren min, Pia. Vi har snakket om bryllupet i detaljer, bryllupsreisen, alt som har skjedd her hjemme mens jeg har vært borte, planer videre og kost oss med grønnsakslasagne. En etterlengtet jentekveld 

Pia har virkelig vært den beste forloveren jeg kunne ønske meg. Ikke bare arrangerte hun tidenes utdrikningslag med alle de beste jentene i London. Hun har også vært der for meg når jeg har trengt henne, hjulpet meg med praktiske ting og holdt meg i hånden når bryllupsnervene var som verst. Jeg er så takknemlig for alt denne vakre jenta har gjort for meg. Dere aner ikke! Det blir vanskelig å gjengjelde dette, men vet dere hva? Jeg er så heldig at jeg får muligheten, for nå bytter vi roller. Jeg skal nemlig være forlover til Pia i mai 2017 og den oppgaven skal jeg dele med en annen herlig jente. Dere kan tro at jeg gleder meg! Jeg vil tro at jeg kan bidra med mye nå i planleggingsfasen dersom det trengs, ettersom at jeg akkurat har vært gjennom det samme.

Bildetekst til bildet under: “Nå skjer det, Pia. Jeg skal gifte meg I DAG”. Like sjokkerte begge to. Hehe! Snart er det jeg som står i bakgrunnen og holder meg for munnen. For det er jo ingen tvil om at Pia blir en nydelig brud!




Alle de vakre blomstene i kirken, brudebuketten min (muffen), blomstene i håret, armbåndene av blomster og knapphullsblomstene var det de fantastiske jentene på Blomsterpikene som valgte ut og satt sammen etter temaet og omgivelsene. Vi fraktet blomstene selv i vanlig bil fra Oslo til Sverige fredag morgen, og satt de på kjøling frem til lørdag formiddag, i og med at alle blomstene var ekte. Silkemorgenkåpene er kjøpt på Change og trykket her. Noen har spurt etter skoene til Ulrik, og de finner dere her. Alt er mulig.  Det handler bare om å legge litt ekstra tid og energi i det man drømmer om 

20 kommentarer

Siste innlegg