VI ER MÅLLØSE

God kveld, alle sammen! Jeg vil bare få si tusen takk på Ulrik og mine vegne for all den positive responsen vi har fått på bryllupsvideoen. Det er utrolig hyggelig å se at såpass mange ble rørt av både stemningen og settingen under hele helgen. Vi er rett og slett målløse over alle tilbakemeldingene! 

Jeg er kjempestolt over å ha gjennomført noe så eventyrlig og annerledes. Jeg er også lettet over at alt ble såpass vellykket og flott som vi hadde håpet. Det lå som mange vet mye tid og planlegging bak denne helgen. Derfor var det ekstra stas at ting gikk etter planen. Legger ved to av byllupsbildene som ble tatt utenfor slottet på bryllupsdagen.

Nå er det sengen her.. Jeg er helt sykt trøtt! I Thailand er klokken fire på natten, så jeg kjenner at jeg sliter med litt jetlag. Vi snakkes i morgen 


Foto: Charlotte Sandell

Hår og sminke: @mariadimitrov

17 kommentarer

Siste innlegg