HJEM KJÆRE HJEM

Da var jeg hjemme i Oslo igjen, nydusjet og uthvilt. Jeg sov helt seriøst fra Bangkok til Oslo. Utrolig deilig og tydeligvis nødvendig. Nå føler jeg meg fresh og klar for en ny uke og ikke minst ny hverdag som gift frue 

Hvis vi ser bort ifra at huset står på hodet, så er det fantastisk å være hjemme igjen. Jeg har litt av en jobb med å rydde, vaske klær og få orden i alle tingene de neste dagene, men det er jo en slags glede i det også.. Ulrik begynner på jobb i morgen og blir borte i noen dager. Det er derfor jeg som må ta av meg den største delen av dette kaoset. Hehe! 

Når vi kom inn døren tidligere på morgen i dag så ante jeg rett og slett ikke hvor jeg skulle begynne.. Skittentøyskurvene var fulle FØR jeg tømte noe av bagasjen, stuebordet er dekket med gaver vi fikk i bryllupet, mailboksen rant nesten over, bunken med regninger og annen post dekket hele kjøkkenbenken og ja ALT var kaos. Nå 6 timer etter har jeg endelig funnet roen.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Resten av dagen må jeg fortsette med utpakkingen/ryddingen, en liten tur til sentrum med Ulrik og kanskje en tur på trening. Motivasjonen er det ikke noe i veien med. Det spørs bare om tiden strekker til. Håper dere har hatt en fin start på uken! Min start var KALD med sommersko, solhatt og en kort bukse på Gardermoen.. Vi blogges mer senere 

7 kommentarer

Siste innlegg