METTET PÅ FERIE

Hadet bra til strand og sol for denne gang! Jeg krysser fingrene for at det ikke er mange månedene til vi kan ta ut båten hjemme og nyte solen også i Oslo. Akkurat nå føler jeg meg faktisk mettet på ferie. Er det lov å si? Jeg savner Stella (hunden vår), huset vårt, sengen min og ja livet og folkene hjemme. Jeg savner norsk frokost uten nudler og spring rolls. Jeg savner rutiner og jeg savner faktisk treningssenteret. Det skal bli godt å bevege seg litt ordentlig igjen. 

Denne ferien har vært over all forventning. Vi har rukket alt vi ville gjøre, ladet batteriene og kost oss masse sammen de to første ukene som mann og kone. Jeg er strålende fornøyd med både destinasjon og hele den totale opplevelsen av Thailand. Dersom vi skulle reise tilbake hit en gang ville jeg tilbragt minst to dager på Phi Phi Island og satt av mer tid sammen med apene på Monkey beach. Ellers har jeg ingenting å sette fingeren på.. Hehe!  

Vi reiser ikke før klokken 15.00 fra hotellet i morgen (09.00 norsk tid). Før avreise skal vi kose oss med en laaaang frokost og litt spa. Kanskje vi til og med rekker en liten lunsj i solen ved bassengområdet. Tvi tvi!  

I kveld skal vi ut og nyte en bedre middag sammen, skåle for ekteskapet nok en gang og bare nyte den siste kvelden her nede sammen. Our last honeymoon dinner.. Det blir koselig! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Husk: I morgen kommer bryllupsvideoen. Ulrik og jeg er helt målløse over alt filmteamet har klart å få med seg. Vi hadde begge frysninger under store deler av videoen når vi så den første gang. Jeg legger ut filmen før vi reiser til flyplassen, slik at dere kan klikke dere inn her å se den når dere våkner. Det blir spennende å høre responsen fra alle dere som har fulgt bryllupsplanleggingen fra starten 

7 kommentarer
    1. du har en så utrolig fin blogg digger deg:). og tusen takk for at du fikk meg til og blogge igjen og tusen takk for praten på facebook:). jeg har skrevet om deg på min blogg:). og kos dere på bryllupsferie:)

    2. Herregud! Så lenge siden jeg har skrevet til deg!
      Må bare si du var nydelig brud! Dere var så søt og flotte sammen!
      Gleder meg til å video av dere 😀 nyt den siste dagen!
      Klem

    3. Gleder meg sånn til å se! Har vært med hele prosessen, så blir utrolig spennende å se litt mer enn snaps om hvordan bryllupet deres ble:)) kos dere siste kvelden!

    4. Kan jeg få spørre hvor dere bodde i Thailand ? Sitter å ser etter ferie nå, og Thailand virker som ett alright sted 😀 🙂

    5. Var dere fornøyd med hotellrommet dere bor på?? Det virket litt lite og gammelt ser det ut som på snap.. Ellers virket det som en fin og stille plass dere var på. Sikkert godt og slappe der:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg