THE PERFECT WEDDING CAKE

Husker dere at Ulrik og jeg var på prøvesmaking hos Hancock i starten av all bryllupsplanleggingen? Vi gikk som sagt for vår felles favoritt: Bringebær med hvit sjokolade. I og med at jeg ikke banner så får jeg nesten si HALLELUJA, for den smakte helt amazing! Etter prøvesmakingen tok jeg meg av resten av designet sammen med en utrolig dyktig konditør som heter Lily og er Pastry Chef for Cakes by Hancock. Jeg fortalte henne tidlig i prosessen at jeg blogget og derfor ønsket meg bilder fra “kjøkkenet” og kaken før vi skulle hente den som jeg nå i dag bruker her i dette innlegget. 

Kaken er ikke sponset. Jeg synes bare det er utrolig gøy å dele noe så vakkert i etterkant av den store dagen, og som jeg har fortalt dere så kommer det flere minner fra bryllupet fremover. Det er kanskje ikke så rart ettersom at helgen 19-21 februar var den største helgen hittil i Ulrik og mitt liv. Selve bryllupsvideoen legges ut i morgen tidlig før vi reiser hjem igjen til Norge. I videoen ser dere også denne fantastiske kaken og stemningen rundt kakeskjæringen. Gled dere til filmen!



Det som var gøy med alle disse søte blomstene og resten av pynten var at alt var spiselig. Imponerende, eller hva? I tillegg til denne drømmen av en kake bestilte vi også cupcakes fra Hancock Cupcakes til bruk som bordkort. Dere kjenner jo meg. Jeg blir fort revet med når det er noe jeg liker. Det gikk ikke mange dagene før jeg rett og slett ikke klarte å se for meg bryllupet vårt uten både denne bryllupskaken og de søte små mini cupcaksene som matchet. Det geniale med bordkortene var at alt var spiselig på disse også, slik at hver og en av gjestene våre kunne spise sin egen lille cupcake utover kvelden, etter sirka 1000 bilder og snapchots.. Hehe! Bordkortene får dere også se mer av i videoen i morgen og på bilder som kommer etterhvert.

Håper dere blir i like godt humør som meg av å se på disse nydelige bildene som er tatt på konditoriet. Jeg bare elsker kombinasjonen av fargene vi valgte! Dersom det er noen kommende brudepar som leser dette innlegget bør dere ta et titt på instagramprofilen @byhancock 

Nå skal jeg slå av macen og nyte de siste solstålene her på Surin beach.. Det er alltid godt å reise hjem igjen etter en lang ferie, men tipper jeg kommer til å savne disse 36 gradende i skyggen rimelig fort. Kanskje allerede på Gardermoen.. Vi blogges mer senere! Klemmer fra Phuket 

12 kommentarer
    1. Så koselige bilder og så nydelig ei kake:). Gleder meg til videoen, sikkert veldig romantisk:). Kos deg videre, nyt hverandre og resten av ferien:). Klem

    2. Maren: Ja, vi var skikkelig fornøyde med den! Så gøy at du gleder deg til bryllupsvideoen. Den kommer som sagt ut her på bloggen i morgen tidlig 🙂

      Ha en fin søndag!

    3. Ha noen strålende siste timer av bryllupsreisen. Dere har vært flinke å snappe- gøy! Må si at herren har vært litt mer ivrig en fruen der- og det e kult altså- hilse brudgommen og god tur hjem- og jepp kaken ser nyyyyydelig ut.

    4. Det eneste jeg likte var blomstene, resten av kaken var kjedelig, jeg trodde kanskje at du ville ha valgt noe litt mer spektakulært med tanke på temaet i bryllupet ditt, at kaken kanskje var formet som en stor nøtt, eller noe annet som faktisk minner om Askepott temaet, denne kaken var bare kjedelig. Jeg liker når man velger litt mer utradisjonelt, sånn som å ha en kake formet som jordkloden fordi paret elsker å reise sammen, det er noe som forbinder dem sammen, eller en luftballong, jeg har sett så mange fine kaker i bryllup som virkelig skiller seg ut, så jeg trodde i det minste at du også kom til å gjøre det, og kanskje ikke en stor nøtt, men en glass sko, som nettopp representerer Askepott, eller noe annet morsomt, annerledes og kult.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg