STILL GOING STRONG

Dagene bare flyr avgårde her nede! Jeg hører det snør hjemme i Oslo? Det liker jeg dårlig. Nå som jeg er sååå klar for vår med brunfarge på kroppen, litt nytt til vår/sommer garderoben og det hele.. Håper virkelig at snøen er borte når vi kommer hjem igjen mandag morgen. Snøen kan holde seg på fjellet for min del. Der er det faktisk hyggelig med snø. Planen er å dra på Geilo i påsken og ta et siste farvel med denne vinteren. 

Ellers så var vi å spise på Kata Rocks i går. Det tok ca 40 minutter i bil fra vårt resort her i Phuket. Litt langt tur i sotede ruter og strek wunderbaum lukt, men det var virkelig verdt det. For dere som følger Ulrik (mrulriknygaard) og meg på Snapchat (pilotfrue), fikk se noen glimt av restauranten. Jeg husker ikke hvem som tipset meg om stedet her på bloggen, men tusen takk! Jeg fikk faktisk det samme tipset av både familie og en bekjent på Facebook. 

I dag har vi bare tatt livet med ro. Ulrik og jeg er omtrent like glad i strand og sol, så det passer jo bra. Det er rart å tenke på at vi snart skal hjem igjen og komme i gang med hverdagen som mann og kone. Blir det noe annerledes mon tro? Ikke mer bryllupsplanlegging eller nerver. Det blir rart og godt på samme tid. Litt trist at alt er over, men nå endte det jo heldigvis godt og som jeg sa i talen til Ulrik så er ikke eventyret over. Det er jo nå det begynner! 

I kveld skal vi en tur ut i Bangla road i Patong. Vi var der en liten tur her om dagen, men må nesten gi stedet en sjanse til nå som vi er mer klare for fest og moro. Det er det sykeste stedet jeg noen gang har sett og må derfor bare oppleves. Ekstremt harry, men fortsatt en gøy “once in a lifetime” experience. 

Jeg venter fortsatt på bilder fra fotografene som tok bilder i bryllupet. De blir lagt ut fortløpende for dere som vil se. Bryllupsvideoen kommer mest sansynlig ut på bloggen nå til søndag 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Ser ut som dere koser dere 🙂 Men et lite spørsmål, hvorfor spiser dere ikke thai/lokal mat mens dere er det? Av bilder her og på snap går det i sushi, meksikansk og pizza. De har jo så mye fine råvarer og lager jo så fantastisk deilig mat der så hvorfor spise sushi og pizza ?

    2. A: Jeg har tenkt akkurat samme tanken. Det er nok mye vi ikke får se, men jeg blir litt trist av å tenke på all den gode maten de går glipp av!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg