INNSLAGET FRA GOD KVELD NORGE

Hei, dere! Her er innslaget fra God kveld Norge som Bryllup.no filmet for oss under bryllupet. Jeg har fått en del meldinger og snapper fra lesere som ikke fikk med seg dette klippet når det gikk på TV, så derfor poster jeg det også her på bloggen. Denne videosnutten er ganske kort og kun fra selve bryllupsdagen. Det kommer en lengre video fra hele bryllupshelgen, altså selve bryllupsvideoen vår om få dager og masse flere bilder. Jeg gleder meg til å vise dere mer av vår eventyrlige drømmehelg  
 
157342504

 

Tenk så gøy det blir for Ulrik og meg å se tilbake på disse levende bildene når vi skal feire bryllupsdagen vår år etter år 

9 kommentarer
    1. åå så koselig, gleder meg til å se mer! Den fiolinmelodien, det var askepottmelodien ikke sant? 🙂
      Håper dere koser dere på ferie! Det ser hvertfall helt sykt fint ut der dere er 😀

    2. så fantastisk flott, dere er fine! Hvorfor følger ikke faren din deg ned kirkegulvet? Eller er det bare vanlig på film? 🙂 kos dere i Thailand!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg