BEHIND THE SCENES

Mens jeg sitter her og slapper av med takeaway i sengen fikk jeg plutselig lyst til å vise dere noen av bildene som ble tatt under de siste prøvingene på Undorn før bryllupet. Begge antrekkene til Ulrik og meg ble bare SÅ bra og gjennomførte! Akkurat slik vi ønsket i ekte “Tre nøtter til Askepott” stil 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA Det kommer masse bilder av brudekjolen min i et annet innlegg. Jeg tok ikke så mange bilder av den underveis i prosessen fordi jeg var livredd for at Ulrik skulle se de, men jeg har mer enn nok bilder fra klargjøringen, i kirken og fra selve bryllupsfesten. Bildene fra bryllupet får bare komme litt etter litt.. 

For de av dere som ikke fikk sett innslaget fra bryllupet på God kveld Norge i går kveld kan se reprisen i natt klokken 01.15 eller på Sumo, som Ulrik og jeg gjorde. Det kommer også en lengre bryllupsvideo her på bloggen om ikke lenge.

Nå skal vi hoppe i seng. I morgen starter dagen 07.30 for vår del (klokken er 01.00 her nå). Vi har kastet oss med på en organisert rundtur for å få mest mulig ut av den siste uken her nede. 

Vi snappes og blogges mer i morgen 

7 kommentarer
    1. Tre nøtter til askepott har vært en av mine favorittfilmer siden jeg var liten, ingen jul uten! Syntes det er utrolig kult at dere valgte tema bryllup og tok den helt ut! Håper dere hadde en fantastisk helg! <3

    2. Takk for linkene! Men jeg tenkte egentlig på bilder av ringene sammen sånn hvordan det ser ut på hendene deres. Men ringene er forresten veldig fine! Elsker at de er så pynta samtidig som de ikke er for mye! Og veldig kult at mannen din velger å tørre å gå med diamanter! Skikkelige menn er ikke redd for å pynte seg. 😍👌💍

    3. For eit utruleg bra tema!!!
      Dokke såg heilt fantastisk ut, som tatt
      ut av eit eventyr!
      At eg ikkje kom på dette når vi gifta oss! 🙂
      Lykke til med ekteskapet, dokke kler kvarandre godt!
      Og ha ei fin bryllupsreise! Det er slik ei fantastisk tid når ein
      er nygift og ein får verkeleg ikkje nok av kvarandre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg