SURIN BEACH

Her er litt bilder fra dagen i dag. Surin beach er den stranden vi har vært på siden vi kom. Utrolig flott strand med flere hyggelige spisesteder i nærheten. I morgen skal vi teste ut en ny strand, som heter “Paradise beach”. Den ligger bare 20 minutter unna resortet som vi bor på med bil og der er det visst utrolig flott å snorkle. Jeg har aldri snorklet før, så det blir veldig gøy. Vi har med oss GoPro kamera med undervannshus så regner med at det blir noen gøyale bilder.. Hehe! 

Forresten.. Var ikke ringene mine fine sammen? Ser jeg ikke gift ut nå så vet ikke jeg.. Jeg har ikke rukket å reflektere så mye over selve giftemålet, men jeg synes det er veldig stas å bære giftering. Jeg føler at jeg blir tatt mer seriøst av en eller annen grunn. Ulrik føler det samme om å bruke sin giftering. Det er jo et flott symbol på ekteskapet.

Ellers så må jeg bare få takke alle dere som sender meg tips til steder å besøke, restauranter vi bør spise på osv på Snapchat (pilotfrue). Send meg gjerne flere tips her på bloggen! For nå er vi nemlig uthvilte og klare for å utforske litt mer her nede, da er det gull verdt med tips fra dere som har vært i Phuket eller i nærheten før 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du vært i Phuket før? Hva var det kuleste du opplevde her nede?

46 kommentarer
    1. Jeg har vært på Phuket flere ganger, og jeg er veldig misunnelig! Hvis dere vil gjøre noe helt annerledes en dag, kan dere prøve Dinogolf på Kata. Skikkelig kul minigolf bane 🙂

    2. Kjøp billetter til “Simons Cabaret” Fantastisk flott show. Danseshow. Det er bare gutter som danser i noen fantastiske kostymer. De driver reklame for seg sel i Bangla street om kveldene. Sjekk det ut. Hvis showet fortsatt eksisterer da. Phi Phi Irland , Raya Irland – overnatte i en bungalow. Raya island bebos av noen varaner – ikke farlige. Facinerende. overnattet en natt – uforglemmelig. Dog litt for lenge siden. Ja, også James Bond øya da

    3. Fantastisk å følge dere på Snapchat! Godt å drømme seg bort til sol og varme med snappene deres 🙂 kos dere videre på bryllupsreise!

    4. Ser du har forlovelsesringen enda på venstre hånd. Den skal skal etter norsk skikk over på høyre når gifteringen er på venstre. Bare giftering som skal være på venstre, slik at den synes og ikke andre ringer stjeler oppmerksomhet. Dette er altså en gammel norsk skikk, men opp til deg om du vil følge.

    5. Så søt jordbær-bikini:) hvir mye må du betale for bikinier de selger på stranden (sånn ca)? Ringene dine var fine sammen 🙂 passet du på at de skulle “matche” før dere bestemte dere for type giftering?

    6. Dere burde smake på de eksotiske fruktene! Durian og rambutan er absolutt noen av mine favoritter:) Jeg kommer fra Vietnam da, så det er ikke så rart….

    7. En helt forferdlig såkalt blogg. “Pilotfrue”,vel å være pilot har ikke
      høy status(som en busssjåfør men tjener selvsagt bedre?) Å bo på Vindern(som vi som er vokst opp der sier det) kvalifiserer ikke nødvendigvis til høy status. Du er rett og slett latterlig og ødelegger et sted jeg er glad i.

    8. Bell: Likte den kjempegodt selv! Betalte under 100 norske kroner for det. Ikke verst? 😀

      Ja, vi måtte prøve litt forskjellige type ringer 🙂

    9. Kriston: Her er det mange som sier mye forskjellig. Jeg har hørt at nordmenn og tyskere har begge ringene på høyre, mens resten av verden har de på venstre fordi de mener det er mest romantisk nærmest hjertet. Dte var det de sa i butikken i Oslo og det jeg kom fra til ved et søk på Google 🙂

    10. Er turen dere sponset av tv2 virket sånn når jeg på gkn i går. Da Dorth presisterte veldig hvilket flyselskap osv dere fløy med.

    11. Mina: Nei, den er dessverre ikke det 😛 Hehe! Men vi ønsket oss bidrag til bryllupsreisen av gjestene våre, så på en måte er den jo sponset av venner og familie 🙂

    12. Fantasea show ved kamala beach MÅ dere se. Dra dit i god tid før showet begynner kl 9, gjerne kl 6. Dere må ha tid til både buffet og se parken først.

    13. Husker ikke helt, men er en del som driver med det oppi skogene / fjellene. Spør Evt i resepsjonen på hotellet :)) Evt zipline hvis dere liker fart og spenning 🙂

    14. Var i phuket for 2 år siden, de tingene jeg kan anbefale er øyhopping, da får du både badet og snorklet samt sett nydelig natur. Bangla road må oppleves uansett om man er festglad eller ikke! Vi var også på tiger kingdom, der ble jeg positivt overrasket, jeg googlet det mye før vi bestemte oss for å reise dit og legge igjen penger der da man ikke alltid vet hvordan dyrene har det. Men jeg likte stedet og de som jobbet der, så det kan anbefalses. Vi var også på big buddah, nydelig utsikt over phuket! Kan også nevne at det finnes flere night markets,der du får kjøpt alt mulig og det er masse mat så anbefaler en tur innom et sånt 🙂 thailand oh phuket er nydelig! Kos dere 🙂

    15. Freedom Island kan virkelig anbefales. I tillegg er det helt fantastisk og ta en tur til ao nang og dra ut på alle de herlige øyene der. Ha en super ferie videre! 🙂

    16. Prøv Litchi, Longan, Mangostan, Pomelo, Roseneple, Pitahaya, Sharon, Soursop, Sukkerannona også:D Det er frukt altså. Enig med deg, jeg elsker frukt også;)

    17. Nora: Hei! Tusen takk for mange gode tips 🙂

      Vi får se hva vi rekker. Bangla road har vi allerede opplevd. Hehe! Litt av et sted, men som du sier så må man bare se det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg