COLORS SPEAK LOUDER THAN WORDS

Jeg blir så glad av farger! Er det ikke litt hyggelig for dere der hjemme å se litt farger også? I dag har jeg som dere ser bare knipset rundt meg av alt mulig fresht. Endelig fikk jeg min etterlengtede ananas juice servert i selve frukten! De som jobber i kiosken ved stranden var litt vanskelige i går, fordi de egentlig ikke selger slike lenger (kun kokos), men her nede er alt til salgs. Det gjelder bare å komme med den rette prisen..

Vi har det helt fantastisk her i Phuket. For et sted! Masse hyggelige mennesker, supergod mat og et drømmevær fra morgen til kveld. Jeg håper at denne ferien aldri tar slutt!

I og med at brunfargen begynner å komme har det blitt en del nye fargerike bikinier på meg og badeshortser på Ulrik. Dere kan tro at strandselgerene er glad i oss. Hehe! Det skal bli gøy å ta de i bruk hjemme når båtsesongen setter i gang. Det er jo faktisk ikke såååå lenge til nå 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Til dere som har lagt meg til på Snapchat de siste dagene: Jeg får ikke godkjent flere “venner” på Snapchat, men dere ser vel storyen min for det? Jeg har jo vært så flink til å oppdatere i det siste. Snapchat kontoen min (pilotfrue) blir hyppigere oppdatert enn bloggen nå som jeg er på ferie.. Sjekk også storyen til Ulrik (mrulriknygaard). Han snapper masse av meg, oss og han selv. Litt kjekt for dere å følge meg fra en litt annen vinkel også. Jeg legger meg nemlig ikke opp i hva han legger ut av meg på sin egen Snapchat. Hører noen rykter om mindre pene sovebilder blant annet.. Haha! Jeg tar meg heldigvis ikke så høytidelig.

Nå skal jeg pynte meg litt før vi skal avgårde til Catch beach club for litt fruit cocktails. Det spares ikke på kaloriene her nede for å si det sånn. Er jeg på ferie, så spiser jeg og drikker ALT jeg vil, og aller helst noe fresht og fargerikt  

33 kommentarer
    1. Det spares vel strengt tatt ikke på noe?
      Snart kommer vel han fra Luksusfellen – du vet, han som ikke har transplantert hår.

    2. Rafael: Denne kommentaren skjønte jeg ikke helt? Nei, vi sparer ikke på noe på bryllupsreisen. Det er jo tross alt bare en gang i livet 🙂

    3. Blir så provosert av all den negative dritten/kommentarene folk kommer med, så i dag bestemte jeg meg for å kommentere for første gang:-) Gratulerer så mye med giftemålet og kos dere kjempemye på ferie:-)

    4. Alt er til salgs? Nei……. Thailand er kjent for sin vennlighet, den kjøper man ikke.. Lite voksen kommentar

    5. Rafael: Om man ikke kan ta seg råd til å kose seg på ferie (spesielt da bryllupsreisen) uten og vri og vende på hver krone, kan man heller bli hjemme. Er man på ferie, skal man kose seg. Mine foreldre har aldri hatt god økonomisk råd, men de har heldigvis aldri vært gjerrige de få gangene vi har vært på ferie.

    6. Så mange fine bilder:) Dere må virkelig kose dere altså;) Detter er en ferie med mange gode minner, og så fine bilder og videoer på snappen:) Kos dere masse masse masse:)

    7. “men her nede er alt til salgs. Det gjelder bare å komme med den rette prisen..”
      Uh, uggen kommentar. Uggent perspektiv på et samfunn med generelt mye lavere levestandard og trangere kår enn det du/vi er vant til.

    8. Det er kanskje litt rart å bruke klokke på stranden. Hvem gjør det? Med mindre man skal leke rikmannsfrue for å vise frem rolexen sin da.. Haha! 🙂

    9. Som du sier , bryllupsreise er en gang i livet.. Hvorfor bruker dere ta så mye tid på snapchat og andre sosiale medier? Nyt hverandre istedet for å ta bilder av hverandre <3

    10. Så utrolig mange tetter mennesker som ikke unner andre noe godt, ikke engang bryllupsreise! Hadde dere hatt penger og en Rolex hadde dere vist den frem ganske ofte dere også. Skjerp dere, forbanna idioter.
      Og til noe litt hyggeligere, gratulerer så mye med bryllupet! Kos dere masse i Thailand, jeg elsker det fantastiske landet <3

    11. “Alt er til salgs”, umodent og tydelig at reising for deg handler om kun egenpleie og ikke om å utvide horisonten hvertfall. Jeg har bodd i Thailand og vet godt hva de kaller turister som deg, “ATM” 😉 Penger på bein!

    12. Til Cathrine over 🙂 Hvis du hadde visst hvor mye en rolex koster tror jeg du ville hatt den med på stranda også. Jeg hadde i hvert fall aldri latt den ligge igjen alene på hotellet, ei heller tatt den av i tilfelle jeg hadde glemt den 🙂

    13. Hvorfor leser dere bloggen om Julianne provoserer så mye? Tenker som så at hun garantert kommer til å forandre meningene sine med årene, som igjen kommer av lærdom og opplevelser. Er vel ikke noe å henge seg opp i?
      En normal og oppegående person tar med seg en Rolex på stranden!

    14. Kari: Nå har det seg slik at jeg er nødt til å oppdatere sosiale medier selv om jeg er på ferie. Det er en del av jobben som blogger. Dessuten får vi jo MASSE fine minner i bilder sammen som vi kan se tilbake på i ettertid 🙂

    15. cathrine: For det første så er klokken min en hverdagsklokke. Den skal i utgangspunktet aldri tas av. For det andre så er vi på et ukjent sted. Jeg kan aldri vite helt sikkert om vaskedamene på rommet eller personalet på hotellet er til å stole på. For det tredje så er jeg kjempe redd for den. Jeg tør derfor ikke å slenge den ned i en veske eller lignende.. Det er da bare en god egenskap å ta vare på tingene sine 🙂

    16. I innstillingene på Snapchat kan du velge hvem som kan se snappene dine. Har du den på “alle” er det ingen problem!

    17. Du har skrevet tidligere på bloggen at du elsker thaimat og spicyfood. Hvorfor spiser du bare “mexikanskmat” når du er i Thailand nå? Kanskje du har forvekslet og tror at natchos er fra Thailand?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg