VEL FREMME

Da var vi vel fremme etter en lang reise. Dagen i dag har vi bare lagt rett ut i hver vår solseng ved bassengområdet på hotellet. Jeg er fortsatt sliten etter bryllupshelgen. Det tar på å gifte seg. Derfor er jeg nå ekstra klar for å slappe av med min kjære her nede i to uker. Det skal bli godt å få ladet batteriene igjen. Jeg føler meg mer som Tornerose enn Askepott i disse dager. Jeg kunne nemlig tenkt meg å sove i hundre år..

Nå skal vi ut for å kose oss med en sen middag. Jeg elsker thaimat og gleder meg skikkelig til å smake på mye nytt denne ferien. Jo sterkere, jo bedre!

Vi bor forresten på Ayara Hilltops resort. Hotellet er veldig fint og akkurat like stille og rolig som vi ønsket. Vi ser for oss å teste ut ulike beach clubber osv etterhvert. For selv om vi nå er gift og lever som mann og kone, så betyr ikke det at vi har blitt noe kjedeligere av den grunn. Men først må vi hente oss inn igjen.

Vi snappes mer i kveld og blogges mer i morgen!

10 kommentarer
    1. Så gøy å se at du også liker sterk mat. Selv eeelsker jeg det. Kos dere masse så håper jeg at det blir en tredje person snart, du forteller oss vel hvis det skjer? 😀

    2. Hurra for dere,kos dere masse og nyt tiden sammen.Velfortjent! Nå har mannen her i huset bestilt time til håret,inspirasjon fra Ulrik.Flott og tøft gjort av Ulrik å være så åpen.Takk til begge to. Kos dere,klemmer får Tonje.

    3. Tonje: Tusen takk for det! Oi, så bra da! Dette likte Ulrik å høre 🙂

      Ønsk han masse lykke til med hårtransplantasjonen!

      God helg til dere 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg