DE SISTE FORBEREDELSENE

Sponset behandling

God kveld, fine lesere! I dag har jeg vært hos Maria på Head frisør i Hegdehausveien og blitt dulla med fra 12.00-20.00. Nå begynner jeg virkelig å bli klar for den store dagen! Det skulle kanskje bare mangle..

Vi tok ut det fine extensionet fra Luxushair, byttet tape, klippet og farget håret mitt før vi satt inn extensionet igjen.. Litt av en prosess, men absolutt verdt det! Nå er jeg utrolig fornøyd med både fargen og tykkelsen på håret igjen. Hva skulle jeg gjort uten Maria? Jeg er så glad for at hun skal være med meg hele bryllupshelgen. Det gir meg rett og slett en indre ro ♥ 

Etter at vi var ferdige med håret satt Maria på meg vippeextension og stylet brynene mine. Nå er det bare neglene som mangler og de skal jeg fikse hos Madeleine på Pure Beauty i morgen..


Ellers så har vi hentet både stoltrekk, servietter, kirkeprogram og de siste tingene som vi skal ha med oss til Sverige i dag. Nå står det pappesker overalt i hele huset. Jeg håper inderlig at vi har noen snille venner som kan hjelpe oss med å frakte alt dette.. Hehe! 

Det er forresten veldig hyggelig at såpass mange følger meg på Snapchat for tiden. Jeg så at flere lurte på hva jeg heter på snap under forrige innlegg og det er såklart pilotfrue. Vi snappes!

22 kommentarer
    1. Gleder meg kjempemasse til bilder fra bryllupet ditt:) Blir det lagt ut video på bloggen din? Det hadde vært ekstra stas da;) Kos deg masse videre, klem fra meg:)

    2. Hei Julianne:-) Du ser utrolig fin ut på håret ditt og nå vil jeg også tro du har litt sommerfugler i magen. Men slik skal det være når et bryllup sår for tur.-) Håper det blir lagt ut mye her på bloggen din også fra bryllupshelgen . Så masse lykke til og jeg gleder meg virkelig til og se bilder fra dere:-))

    3. Så fin du ble på håret! Rekner med sommerfuglene i magen blir større og større jo mer den store dagen nermer seg! Lykke til 🙂

    4. Jeg håper aldri du får barn. Jeg vil si jeg er over gjenomsnitt optatt av hvordan jeg ser ut, før var jeg som du, ekstrem. Jeg har det så utrolig mye bedre med meg selv nå, og jeg føler meg mye mer vakker en jeg gjor da dette var en mani. Du virker helt ekstrem og jeg syns synd på deg. Selvfølgelig skal man ta vare på seg selv å det er ikke noe galt i å være bevist, men det begynner å bli skummelt når du skriver om hvor ekkelt det er når andre ikke gjør som du. Det virker som du ser ned på alle som er mindre optatt av dette en deg. Du virker overflatisk og selvoptatt. Jeg håper ikke du får en datter som skal bli oppdratt av en mor som er så ekstrem, da kommer du til å ødelegge henne

    5. Kjære Julianne!
      Jeg håper du får en fin bryllupshelg og at du lar alt det stygge folk kommenterer prelle av skuldrene dine. Har fulgt bloggen din en liten stund nå og synes det er fantastisk at du skriver om det du mener, for det er jo dine meninger og dine følelser, og akkurat det kan ingen ta fra deg!
      Jeg tror noen mennesker er så utrolig usikre på seg selv, eller bare har et behov for å hetse andre(noe som jeg mener er helt forkastelig). Er uforståelig at så mange henger seg opp i små detaljer og lar seg provosere av små detaljer i innleggene, istedet for å heie frem at du deler det du mener og tar opp viktige ting i innleggene dine!
      Lykke til videre!
      Klem fra meg

    6. Til Mona;
      Jeg håper at du aldri får barn for du er et dårlig rollemodell som tar seg tid til å skrive stygt til folk! Har du ikke noe pent å si så ha det for deg selv. Ikke rart at det foregår så mye mobbing når voksne mennesker som deg prater stygt om andre mennesker. Jeg tror det er nemlig verre å ha barn som mobber andre enn å ha et barn som er usikker på seg selv. God bedring, Mona!

    7. Kjære Andrea!
      Juliane har selv valgt å skrive de hårreisende innleggene. Hvordan i alle dager kan Juliane vite at den ‘ekkle voksne mannen med uren hud’ ikke gjør sitt beste for å stelle huden sin. Å gi noen kritikk er ikke mobbing. Barn som mobber er somregel barn som er usikkre på seg selv om du ikke kan se den sammenhengen. Tydeligvis ikke dersom du kaller meg for en mobber Juliane må tåle slik kritikk.

    8. Kjære Mona!
      Mitt poeng er at du var usaklig og angrep Julianne som at du håper ikke hun får barn. Dette var virkelig stygt og usaklig skrevet, og det står jeg fortsatt for at dette var mobbing.

    9. Andrea, det var ikke ment som mobbing fra min side, heller en bekymring. Jeg har et lite håp om at Juliane forstår hvorfor jeg skrev hva jeg skrev selv som sjansen er liten. Om hun har rett til å skrive rett ut hardt å brutalt hva hun mener må hun tåle å høre andres mening selv.
      Hun har selv valgt å godkjenne kommentaren min.

    10. Mona! Den der må du lenger ut på landet med! Ha ha! Kritisk? Det er jo ikke kritikk når du sier at du håper hun aldri får barn. Det må du da se selv?
      Lykke lykke lykke til Pilotfrue med ditt bryllup! Jeg håper du koser deg! Gleder meg til å se bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg