EN ÆRLIG OPPDATERING

Hello.. it`s me.

Her kommer en ørliten oppdatering på hårfronten. Det er veldig mange som spør via Julianne, på min egen facebook etc kordan det går. No e det litt over 3 måneder sida eg var på masterklinikken og gjorde hårtransplantasjonen (Kan leses her for dei av dåkke som ikkje har fått det med seg). 3 måneder er jo en tid, MEN som dei sa, så er det ikke vanlig at det begynner å skje så mykje med vekst av nye hår før etter ca 4 måneder. Eg har vært heldig. 

Som dei fleste veit og kjenner til, så er det helt fantastisk kor seint tida går når man venter på noke som man gleder seg til. Dåkke kan tru gleda var stor når eg begynte å sjå store forandringer etter bare 2 måneder!

Fra det å gå med et heilt blankt område på hodet til at det er noken små hår som er på vei ut føles himmelsk. Den nye hårlinja har blitt skikkelig bra. No begynner eg å ligne på meg sjøl for ca 10 år sida, før de store vikene begynte å dra seg bakover med rekordfart..

Eg legger ved 2 bilder som dåkke kan få sjå. Bildet til venstre tok eg ei ukes tid før eg skulle gjere behandlinga og bildet til høgre er tatt ca 2 måneder etter. No har dei hårene blitt ganske så lange allerede, og fleire hår har også kommet til. Som dåkke ser så er det en stor forskjell. For meg er det ikkje noke problem å fikse meg på håret lenger. Håret ligger fint, og eg slipper å uroe meg over kordan sveisen endrer seg utover arbeidsdagen siden eg ikkje har noke område eg må skjule lenger. 

Om eg får seie det sjøl, så synes eg faktisk eg ser skikkelig bra ut på håret for tida. No more bad hair days for me! Masterklinikken har forresten laget en liten video av kordan det har gått. Ta en titt på den her

That`s it from me today. 

Ulrik

5 kommentarer
    1. Så kjekt at dette fungerer. For de fleste menn er det veldig viktig å se bra ut på håret. Det er ikke spesielt forfengelig eller på annen måte negativt. Vi som har levd en stund har iallefall minner om tragiske hentesveiser som blafrer i vinden og tupeer som er sånn passelig dandert på toppen. Jeg tror det er viktig at noen viser fram at det finnes andre alternativer enn å barbere bort alt håret.
      Lykke til med bryllupet. Dere kler hverandre 🙂
      -klem-

    2. Hei Ulrik, så fint at du ser tydelige resultater. Har fulgt med siden starten, og ser selv resultater 🙂 bra at det virker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg