KJOLER TIL SALGS

God kveld, dere! Det var da veldig til mye negativitet det skulle bli ut av “mine” 5 gylne regler for bryllupsgjester. Er de bare meg eller blir omtrent ALT jeg skriver tolket provoserende for tiden? Det er utrolig hvor lett dere lar dere irritere..

Apropos kjoler i sort og hvitt.. Her er to kjoler fra herlige Kathrine Nørgård som har vært favoritter hos meg lenge. Nå er tiden inne for å gi disse en eller to nye eiere. Jeg anbefaler ikke å bruke noen av kjolene i bryllup fordi de skiller seg veldig ut med alle de fantastiske paljettene og på grunn av fargene sort og hvitt. Men de er jo utrolig flotte i alle andre litt finere anledninger. Jeg vet ikke med dere, men jeg blir aldri lei av lange kjoler med paljetter og bar rygg 

Nå skal jeg fortsette ryddingen i garderoben. Kanskje det kommer flere skatter til salgs.. Vi får se!

Begge kjolene er custom made og passer en størrelse 36-38. Den sorte kjolen er litt romsligere enn den hvite. 

Selges til høyeste bud over 2000,- per kjole (Ny pris: 17 000,- per kjole)

Send mail til: [email protected] for å gi bud, avtale prøving eller andre spørsmål ♡

8 kommentarer
    1. Synes overhode ikke det var provoserende – er da helt normale retningslinjer det! Folk er rare, og tydeligvis veldig opptatt av å “ta deg” på noe..

    2. Er nok en del som ikke er klar over at noen av punktene dine bare er vanlig etikette i bryllup. Tror forøvrig kjolene selges lettere om du viser bilder av hvordan de ser ut når du har dem på 🙂

    3. Det er nok mange som tenker over sånne ting ang. sitt bryllup, men bare ikke tørr å si det rett og slett! Syns det er tøft og modig gjort av dere! Kommer til å bli et flott og godt gjennomført bryllup og jeg GLEDER meg til å se bildene! Sånn ang alt annet drittslenging kan du bare børste av skuldrene dine! Folk er misunnelige, og jeg kan si helt ærlig at jeg er sykt misunnelig på fine vesker, kjoler og sko!! Men jeg klarer da å være glad på dine vegne, at du er den som har det, ikke meg! Vil også bare si at jeg er egentlig ikke noe spesielt fan av blogg. Men akkurat din blogg KLARER jeg bare ikke slutte å lese! Haha du er min one and only;-)

    4. Julianne, prøv å ikke skriv “dere” som om alle (inkludert meg) er negative ifb med innlegget ditt, det er ikke noe hyggelig for oss som støtter deg gjennom hvert innlegg. Da er det bedre å bytte ut “dere” med enkelte 🙂
      Gleder meg til å lese om bryllupshelgen deres!!! 😀

    5. Reagerte selv på hvor mye negativitet det ble rundt innlegget! Men jeg syns det er en fin ting at dere følger tradisjoner! så må du bare huske at det er deres bryllup og ingen andres! Jeg tenker at gjestene skal jo være med på brudeparets dag og at akkurat disse blir glade burde jo være en priotering. Greit nok hvis man ikke vet om disse tradisjonene, men vet man det og bryter dem likevel, syns jeg ærlig talt det er litt respektløs! Bare fortsett med det du pleier, syns du tar opp så mye interessant, Julianne 🙂

    6. Guro: Hei, Guro! Så gøy at du gleder deg til å se bilder! Jeg lover å legge ut masse fra bryllupet 😀

      Takk for at du leser bloggen! Håper du vil kommentere litt oftere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg