JULIANNE ANBEFALER

God helg, fine lesere! Her kommer jeg med noen anbefalinger i starten av helgen.. Håper dere setter pris på det!
♥ Favorittsang for tiden: “Moonrise” av Sandra Lyng. Jeg digger både sangen og dama! Du finner den på Spotify her.

 

TV-serie: Making a murderer

Jeg vil tro at de fleste har hørt om denne serien, men vil likevel anbefale den videre i tilfellet du ikke har fått med deg at dette er en serie som er verdt å se. Jeg anbefaler å sette av tid til et skikkelig seriemaraton. Ulrik og jeg så som sagt ut hele serien på en lørdag. Hehe!

MiniserieHuman trafficking

En utrolig spennende liten serie, som kun består av to lange episoder. Det blir som en langfilm. Har du sett filmen “Taken”? Denne serien er 10 ganger verre, mer realistisk og dessverre basert på hvordan menneskehandel foregår rundt i verden i dag. Helt grusom egentlig, men bør absolutt ses, spesielt av unge og naive jenter (som jeg selv har vært).

Har du noen filmtips eller serietips for oss som skal tilbringe kvelden eller morgendagen i sofaen? Eller har du kanskje noen nye sanger på spillelisten som du kan dele med oss? Jeg elsker å lese blogginnlegg som dette selv og blir veldig glad av alle anbefalinger jeg får av dere 

16 kommentarer
    1. Elsker at du anbefaler human trafficking! Dette er en film/miniserie alle, absolutt alle, burde se! Veldig mange som ikke vet hvor mange “moderne slaver” det finnes ute i verden per dags dato. En grusom, men viktig film!

    2. Stylebook ( Vanessa ) anbefalte Friday Night Lights i bloggen sin. Den var knallgod! Har du sett Fosters? Super serie!!!! God helg 🙂

    3. The Jinx! Samme type dokumentar som Making a Murderer, men likte denne bedre. En som slipper unna forbrytelser…men bare 6 episoder og noe enklere å følge enn “MAM”. Anbefales!

    4. The Killing! Veldig veldig bra. Kanskje det beste jeg har sett.
      Og The Affair. Ikke så veldig fartsfylt serie, men hver episode varer i 1 time, og du får først sett episoden fra mannen sitt synspunkt, og deretter fra kvinnen. Interessant å se hvordan man tolker ting forskjellig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg