BRUDEVALSEN

Det ble fjerde og siste time hos danselæreren vår i går. Vi kunne ha satt opp 10 timer til, for pardans er jammen ikke lett. Det ser så enkelt ut på TV der de svinger seg rundt på parketten i “Skal vi danse” foreksempel. Heldigvis er ikke dette en konkurranse. Brudevalsen handler jo mest om den gode kjemien mellom brudeparet. Likevel føler jeg at vi har lært endel på disse 4 timene. Jeg har ikke lenger noe problem med å forstå at det er mulig å bli veldig flink til å danse dersom man øver mye. Dessuten er det jo utrolig gøy og ikke minst god trening.

Det å danse med høye hæler var ikke så vanskelig som jeg trodde. Skoene jeg har øvd i har samme høyde (10 cm) som de skoene jeg skal gifte meg i. Men den lange kjolen blir verre.. Det spørs om vi ikke må snike oss unna gjestene å prøve ut noen trinn på rommet før vi skal vise den frem til alle gjestene.. Hehe!

Gøy blir det uansett! Sangen vi har valgt å danse til er en sang som vi begge liker veldig godt. Vi hørte blant annet en del på denne sangen da vi besøkte slottet som vi skal gifte oss på for første gang. Jeg la forresten ut et lite klipp fra øvingen på Snapchat i går (pilotfrue)




“Kan Ulrik og hans dansepartner Julianne komme ut på dansegulvet for sin brudevals”

10+10+10+10 

I wish

7 kommentarer
    1. Jeg sitter her og drømmer meg bort når jeg leser innleggene dine. Det kommer til å bli en flott helg og jeg gleder meg sånn til å se alle bildene (som jeg håper du legger ut på bloggen)

    2. herregud nå er det ikke lenge til! Jeg gleder meg mye til du kan dele bilde av kjolen din med oss! Ser gøy ut å danse da, men skjønner at det er vanskelig! Om jeg skal gifte meg en dag tror jeg at jeg må ta sånn 40 dansetimer først for jeg kan ikke danse eller gå på høye hæler (ikke så veldig bra hvertfall) 😮 haha men får ta det som det kommer!

    3. Du er så heldig! giftet meg selv på vinteren for to år siden. nyt dagen og helgen til det fulle!!
      Hvor er den rosa genseren med roser du hadde på deg i London fra?

    4. Siren: Jeg veeeet! Gleder meg sånn 😀

      Hehe! Sånt må man ta som det kommer ja. Det er jo som sagt ikke en konkurranse om å være best 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg