HER ER BRYLLUPSSKOENE

Nå er jeg sååå lykkelig! Endelig kom skoene som jeg har ventet på. Det føles som en evighet siden jeg bestilte de. Jeg snakker ikke om hvilke som helst sko, men selve bryllupsskoene! Tenk at jeg skal gå opp kirkegulvet i disse to herlighetene! Jeg kjenner at jeg får frysninger på kroppen av å skrive det. Ikke bare er det spesielt å ha bryllupsskoene i hus, men dette er også mitt første par i Christian Louboutin. Jeg har aldri investert i så dyre sko før. Vesker er en annen ting. Av en eller annen grunn føler jeg at det er mer forsvarlig å kjøpe dyre vesker enn å kjøpe dyre sko. Men denne gang tenkte jeg: “Life is short. Buy the shoes”. Jeg gikk for den klassiske modellen: Pigaelle 100 i nude. Det var kjærlighet ved første blikk 

På grunn av noe kluss med posten har skoene vært Norge rundt. Jeg begynte nesten å lure på om de i det hele tatt kom frem og har hatt mareritt om at jeg måtte gifte meg barbeint. Hehe! Skoene ble sendt fra en butikk i Bergen til Oslo, så til Narvik (?!?!) og nå tilbake til Oslo igjen. Litt av en tur. Kjente jeg mistet motet for noen dager siden når jeg så de var i Narvik. Bryllupet er ikke før om to uker, men lengden på brudekjolen min kan ikke gjøres ferdig uten riktige sko. Derfor begynte tiden å bli knapp.

Jeg har stæsjet de opp med klistremerker bestilt på nett.. På mine står det som dere ser “I Do”, og til Ulrik sine har jeg bestilt “Me too”. Vakkert, ikke sant? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Life is short. Buy the shoes 

55 kommentarer
    1. Beklager Julianne , men å sette I do på et par sko til 10k blir bare for harry! Skoene i seg selv her helt nydelige.

    2. Ååå vil ha! Kan jeg spørre hvilken butikk de er kjøpt på? Altså kan man bestille de på nett? Du kommer sikkert til å se kjempe nydelige ut i de ♡

    3. Anonym: De er kjøpt på Vincci i Bergen. Jeg skulle egentlig kjøpe de på Kamikaze i Oslo, men de hadde ikke størrelsen min. Kun de to butikkene i Norge som fører Louboutin 🙂

    4. Er ikke noe harry med de nydelige skoene og I do! Utrolig vakre sko:) gleder meg til å få se bildene kjolen! Er det lov å spørre hva skoene kom på inkludert frakt?

    5. Takk for svar Julianne 🙂 søker på vincci Bergen men ser ikke ut som de har nettbutikk, da må man kanskje ringe dem? Men kan også høre med butikken i Oslo 🙂

    6. Hanne: Synes ikke det jeg heller, men folk får mene hva de vil. Det viktigste er jo at jeg liker de i dette tilfellet ;-D

      Dersom du er interessert i pris kan du skrive til butikken “Vincci” på Facebook (Bergen) eller Kamikaze i Oslo <3

    7. Veldig flott farge:) Men jeg syns virkelig ikke det er fint med den røde sålen med Louboutin, synes du det?? Spesielt ikke med den flotte nude fargen:) Men det er vel gjerne for at folk skal se at du har brukt en mndslønn på et par sko, som likevel ikke kommer til å vise noe særlig på den spesielle dagen likevel. Gleder meg veldig til å se kjolen din!

    8. Caroline: Dersom jeg ikke hadde likt den røde sålen, så hadde jeg vel ikke kjøpt disse skoene? Jeg synes det er kjempekult å “røffe opp” brudekjolen min med det røde. Dessuten er det langt ifra en månedslønn de koster. Dyre ja, men alle kan kjøpe de. Det handler kun om prioriteringer.

      Hyggelig at du gleder deg til å se kjolen 🙂

    9. Såå lekre 😍 du kommer til å bli en fantastisk nydelig brud! Gleder meg til bilder!
      Jeg så snap’en fra dansetimen forresten – så flinke dere er!! 😱👌🏼

    10. Skoene er kjempefine! Har like selv – et tips, gå de inn nå i dagene fram til bryllupet. Synes selv at Louboutin skoene er litt vonde og harde til å begynne med, men når du får gått de inn / blir de supre. Lykke til

    11. missmommy.blogg.no: Tusen takk for det! Jeg elsker de selv! Ja, de var absolutt ikke verst å gå med 🙂

      Ha en super kveld videre du også!

    12. Skoene er flotte. Og I Do er virkelig prikken over i-en. Blir perfekt til den store dagen, helt enig med deg der. Så er det bare å ta det forsiktig av senere.

    13. Jeg har så mange par at jeg har mistet tellingen haha. For mange. Elsker Louboutins. Må selge noen par tror jeg, får ikke brukt alle.
      Men vil anbefale å få satt på røde vibram såler på delen som er mot bakken, de er nemlig sinnsykt glatte!! Er ikke så kult å gå på trynet.

    14. Nydelig sko, Julianne! Syntes det var ekstra morsomt med “I do” detaljen under skoene – gjør det ekstra artig! Gleder meg til å følge bryllupet deres! 😀

    15. Rebecca: Takk for det, Rebecca! Ja, var det ikke? 😀 Hehe!

      Så gøy at du gleder deg! Jeg lover å vise masse bilder fra den store dagen <3

    16. Sykt fine sko :O Elsket den nude fargen – passer perfekt til en brudekjole. Synes den typiske Louboutin sålen er helt fantastisk.

    17. Teksten på skoene funker fint om man bor er eller fra et land hvor engelsk er hovedspråket. Men er du norsk, gifter deg med en nordmann og snakker norsk så har faktisk ordene på skoene dine en norsk betydning også, men den er ikke like romantisk….

    18. Herregud så fine! Syns det er lov å kjøpe dyre ting når man skal gifte seg, det er jo en stor dag som du kommer til å huske for alltid 🙂

    19. Superfine sko! Et tips om du vil ha av klistremerkene senere, er plasterfjerner. Gleder meg til å se kjolen din 🙂

    20. Gleder meg sånn til å se bilder fra den store dagen 😀 Gleder meg mest til å se kjolen din.. Vi har jo faktisk omtrent ikke peiling på hva du kommer til å komme med 😀

    21. Tenk at jeg ble nervøs på dine vegne, haha, for jeg tenkte “bare ikke hun har valgt hvite sko, da får hun jo aldri brukt de senere..” også scrollet jeg nedover og kunne puste ut, heldigvis valgte du sko du også ved en senere anledning kan bruke.. Klassiske og nydelige sko <3

    22. “Dyre, men alle kan kjøpe de om man prioriterer?” Nei, det er ikke så enkelt. Jeg måtte kanskje ha spart i 6-7 år for å fått råd til slike sko, da jeg tjener så lite at jeg faktisk knapt har til mat enkelte ganger. Det finnes faktisk folk som har veldig lite penger. Der sko til den prisklassen bare er en fjern drøm, og alt man sparer må settes av til uforutsette utgifter som tannlege, lege før man har fått frikort osv osv.. Du er veldig heldig:)

    23. Første gang jeg kommenterer her men skoene er rålekre. De absolutte prinsesseskoene i mine øyne. Og de kommer til å passe deg perfekt på den store dagen. Lykke til og nyyyyyyt dagen? eller helgen blir det jo faktisk:-)

    24. Så utrolig lekre sko!! Og jeg elsker klistremerkene! Jeg synes bare det er morsomt at det betyr noe ganske annet på norsk 😀 Jeg kjøpte meg et par glitrende Pigalle i blå i høst, før jeg ble forlovet, og nå er jeg så irritert over at jeg har brukt dem før, for da synes jeg ikke jeg kan ha dem i bryllupet! Ellers hadde de jo vært helt perfekte.. Men jeg har bestilt et par hvite og lyseblå Sophia Webster sommerfugl-sandaler, med trykket “wifey for lifey” til bryllupet, så er ganske fornøyd likevel 🙂

    25. Sjokoladepiken: Så hyggelig at du kommenterer for første gang! Håper at det ikke blir siste 😉

      Tusen takk for det! Ha en fortsatt fin søndag kveld 🙂

    26. Bridezilla: Så gøy at du likte de! Du kan jo ha de i bryllupet selv om du har brukt de før.. De høres i hvertfall helt amazing ut 😀

      Hehe! “Wifey for lifey” likte jeg 🙂

      Masse lykke til med resten av forberedelsene!

    27. Nei, nå må jeg bare kommentere altså. Skoene dine er nydelige, rett og slett! Og skal du la være å kjøpe sko du har råd til fordi andre okke har råd? Det meste u livet handler om prioritering! Skoene dine setter prikken på et påkostet bryllup, så er det fritt fram for andre å velge andre bryllopsløsninger! Lykke til på den store dagen!

    28. Hei igjen:) Bor ikke sånn til at jeg kan prøve disse skoene… Lurer på hvordan de er på størrelse, sånn i forhold til deg selv og det du bruker:) Veldig spent på kjolen din!:) Det er vanskelig å bestemme seg, synes jeg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg