LIVET SMILER

Jeg har ikke vært helt i form de siste dagene. Snufsete, vondt i halsen og øreverk er en kort oppsummering fra lørdag til i dag. Likevel så føler jeg at livet smiler. Jeg har jo ingenting å klage over. Tenk så flaks jeg har som fikk dette viruset nå istedet for å plages med det i bryllupet eller på bryllupsreisen. Jeg satser på at formen er helt på topp igjen om få dager. Inntill videre så prøver jeg å ta det med ro. Jeg har nok av småting å henge fingrene i her hjemme, så det er ikke noe problem å få tiden til å gå. Jeg skulle bare så gjerne ha trent litt..

Senere i dag går turen til Fredrikstad. Vi har vår siste eller nest siste (det får danselæreren bestemme) øving på brudevalsen i dag. Noen ting kan jeg bare ikke avlyse. Jeg får hive i meg noen paracet og ta det med et smil, som alt annet. Det blir gøy å se om vi har hatt noe fremgang. I tillegg til de tre timene vi har hatt på Elite Dance har vi øvd litt hjemme i garasjen også. Hehe! 

Det er forresten en sak om meg på Klikk Mote i dag. Den handler om bryllupet og hvorfor vi valgte å gifte oss om vinteren. Dere kan lese den HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi snakkes!

12 kommentarer

Siste innlegg