ULRIK SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG

Hei, dere! I forkant av utdrikningslaget mitt hadde jentene stilt Ulrik 15 spørsmål om meg, som han måtte svare på. Under ser dere både spørsmålene fra jentene og svarene fra Ulrik. Håper dere synes det er gøy å lese 

1. Hva var det første du la merke til da du så Julianne?

– At hun smilte veldig skjevt. Eg var litt usikker på om hun hadde en lammelse i ansiktet. Det var pga at hun hadde snus. Det hender at hun ser slik ut fortsatt når hun snuser på byen.

2. Første kyss (hvor/når)?

– Litt usikker, men det var ihvertfall første kvelden. På utestedet “Nox” eller hjemme hos meg på natten.

3. Hva liker du best ved Julianne?

– Hun er enkel å ha med å gjøre, snill, omtenksom og til å stole på.

4. Hva tror du Julianne liker best ved deg?

– At eg er omsorgsfull og snill.

5.  Hva er mest attraktivt ved Julianne (kroppsdel)?

– Leppene og puppene.

6. Hvor er det villeste stedet dere har hatt sex?

– Det vet eg at Julianne ikke vil dele.

7. Når Julianne kommer hjem fra utdrikningslaget håper du at ….? (fyll inn resten)

– At hun vil slappe av og kose seg sammen med meg. Eg håper ikke at hun må blogge eller at eg skal hjelpe henne med å ta bilder.

8. Du synes Julianne er deiligst når?

– Hun er i de “sexy” koseklærne.

9 Hva tror du er Julianne sitt favorittminne fra forholdet deres?

– Første gang vi var på date, som var i Lufta mellom Oslo og Torp.

10. Hva er ditt favorittminne fra forholdet?

– Det må være når hun sa “ja” på stranden i Puerto Banus.

11. Når visste du at du kom til å gifte deg med Julianne?

– Når vi bestemte oss for å kjøpe hus sammen. Eg har aldri hatt lyst til det med noen tidligere, fordi eg har vært usikker på om forholdet har vært rett.

12.  Hva er den ene tingen du har gjort for Julianne som hun aldri vil glemme?

– Den dagen eg fridde til henne.

13. Hva er Julianne sin verste vane?

– At hun maser om alt mulig vi skal gjøre på dårlige tidspunkter. Som f.eks når man akkurat har lagt seg på sofaen.

14. Hva tror du Julianne synes er din verste vane?

– Mitt tidsperspektiv. Hun mener alltid at vi har dårlig tid, mens eg mener alltid at vi har god tid.

15.  Hva gleder du deg mest til på bryllupsdagen deres?

– Eg gleder meg mest til når dørene i kirken åpner seg og eg får se henne for første gang i kjolen.

Bildet er tegnet av en venninne

15 kommentarer

Siste innlegg