SØNDAG = FAMILIETID

God søndag, alle sammen! Her har dagen gått i å besvare mailer og kommentarer, litt husarbeid og mye kos med denne lille skapningen. Snart skal jeg hente Ulrik på flytoget og videre til storesøster for mer kos med tanteungen min. Det beste jeg vet er å tilbringe søndager med familie. Er det ikke det søndager er ment til? 

Det er forresten en sak om meg i VG i dag, hvor jeg forteller om aborten som jeg tidligere har skrevet om her på bloggen. Det er ikke lenger et sårt tema for meg, da det begynner å bli såpass mange år siden. På de årene som har gått har jeg heldigvis kommet meg videre. Det hender såklart at jeg tenker tilbake, men jeg har aldri angret på det valget jeg tok. Derfor valgte jeg å stille i denne saken. For de av dere som ikke har sett oppslaget kan lese det HER.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stella er ikke like glad i å se inn i kameraet som moren sin..

15 kommentarer
    1. Ble du gravid med Ulrik den gangen eller var det men en annen?
      Tror du ting hadde blitt annerledes hvis du valgte å ta vare på barnet? Ville Ulrik fortsatt vært din kommende mann tror du?:)

    2. Ja søndager er digg å late seg eller være sammen med familie;) Leste den artikkelen i VG tidligere i dag. Jeg hadde nok gjort det samme hadde jeg vært i din situasjon. Det er ikke bare bare å få barn heller, di krever jo mye av deg;) Selv har ikke jeg barn, men har vært barnevakt opp gjennom årene, og kjærlighet er noe di virkelig trenger<3
      Du og din mann kommer til å få noen flotte barn når den tid kommer;)
      Kos dere masse videre, klem til deg:)

    3. Hei, kan du skrive et innlegg om der du forteller om hvordan det er å ha en mann som reiser mye bort. Du må jo nesten savne han sikkelig mye

    4. God kveld Norge!
      På God kveld Norge fremstår du temlig patetisk og neten sjalu på Lene Alexandra. Lene Alexandra er 1000 ganger så glamorøs og kjent som deg, og blir temlig teit når en mediekåt blogger som ikke har oppnådd noe i livet skal bedømme kroppen og verdiene til Lene Alexandra.
      Helt ærlig vet du innerst inne at Lene Alexandra er i en helt annen liga enn deg, både utseendemessig og kjendismessig.
      Du har finere kropp enn ansikt.

    5. Heia 🙂 kan du skriv en innlegg om kordan du å typen din ble kjent? kæm spurte hverandre om sjanse?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg