BESØK AV GOD KVELD NORGE

Hei, dere! I dag har vi som dere ser hatt besøk av God kveld Norge. Innslaget kommer på TV til lørdag. Jeg har ikke tenkt til å røpe så mye rundt dette intervjuet, men jeg kan si at det dreier seg om en debatt jeg er stolt og glad over å ha satt i gang. Jeg krysser fingre og tær over at det kommer noe godt ut av dette. Det er flere enn meg som har noe å si i denne saken, så jeg er veldig spent på hele klippet..

Ulrik var heldigvis hjemme og fikk knipset noen bilder av det hele. Det er ikke hver dag jeg inviterer et filmteam inn i stuen, men det var jo veldig gøy så jeg gjør det gjerne igjen om muligheten byr seg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

18 kommentarer

Siste innlegg