UTDRIKNINGSLAG I LONDON

Hei, dere! Da var jeg tilbake i Oslo etter en fantastisk tur. Som mange av dere har fått med seg overrasket jentene mine meg på sengen lørdag morgen med herlig frokost. Lite visste jeg at dagen og natten skulle tilbringes i London 

Heldige meg ble vartet opp fra start til slutt. Vi hadde det sinnsykt gøy sammen! Det tror jeg dere ser på bildene under..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er så heldig som har så snille venninner! Tusen takk for en utrolig morsom tur og ikke minst et hysterisk morsomt minne for livet: Pia, Benedicte, Viola, Kristine, Marte, Marthe Marie, Beate, Johanne, Victoria, Thea, Jenny Mina, Carina, Anneli, Naomi, Louise og Naomi T 

Dere er best!

23 kommentarer
    1. Så fantastiske venninner du har. Takk for at du deler! Masse lykke til i innpurten av bryllupet. Jeg heier på deg:-)

    2. Dette så fantastisk ut! For noen venner som tar deg med dit! Heldiggris;) nå er det ikke lenge igjen før den store dagen! Dette blir så bra! Du gløder av lykke og herlige forventninger:)

    3. God morgen Julianne 🙂
      Så hyggelig bildeserie du har satt sammen fra London og utdrikningslaget ditt,
      ser ut for at det var en topp tur :). Veldig hyggelig at venninnene dine overrasket deg 🙂
      Et steg nærmere bryllupet hver dag, så spennende 🙂
      Ønsker deg en flott dag <3
      Klem <3

    4. Hei igjen Julianne 🙂
      Glemte å si; husker du vi pratet om Snapchat? Må virkelig si du er blitt en
      kløpper på det 🙂 Det var dagens lille kompliment:).
      Ellers, ser jeg frem til flere innlegg av deg, du er absolutt min favoritt blogger:)
      Klem

    5. Tove: Tusen takk for det, Tove 🙂

      Det går litt opp og ned med den snapchaten, men sånn er det vel for alle.. Hehe!

      Du er så god! Stor klem tilbake <3

    6. Kjempe fin bloggen 😀 <3 nydelig jente e du også! æ lurte på en ting? koffo heter du Pilotfrue? e du sammen med en pilot?

    7. Emelie Karlsson: Ja, tallene mine har stabilisert seg ganske greit den siste tiden. veldig fornøyd med det 🙂

      Hvordan går det med din blogg da? 🙂

    8. Det er velfortjent <3 Og det er så koselig at du nesten alltid svarer, det er sjeldent de som ligger på topp tar seg tid til å svare på kommentarene.
      Det går bedre med min blogg også, men langt ifra så bra som din, haha.

    9. Emelie Karlsson: Det er klart jeg prøver å svare mine faste lesere 😀 Jeg synes jo det er superhyggelig når jeg kjenner igjen navnene i kommentarfeltet <3

      Stå på videre med bloggingen, Emilie! Jeg har troen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg