DE SISTE DETALJENE

God torsdag, fine lesere! Jeg har vært i møter fra tidlig på morgen til nå. Det hyggeligste møte dreide seg om bryllupet. Nå er det de siste detaljene jeg jobber med, som tøyservietter, bordkort og slike “småting”. For meg er det viktig at ingenting ser tilfeldig ut. Vi følger derfor en rød tråd med et personlig preg gjennom hele helgen. Jeg skal gifte meg kun en gang og denne ene gangen skal alt være gjennomført. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er det noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe en hel haug med lommetørkler? De må være ensfarget og gjerne i hvitt eller i andre lyse farger.. Jeg tenker ikke på slike som alle gutter og menn har i dressjakken, men på de gode gammeldagse som man bruker til å tørke tårer med.. Håper dere kan hjelpe meg  

29 kommentarer

Siste innlegg