EN DAG I MITT LIV

Neglene er sponset

Hei, dere! Jeg har lenge lovet å lage et time for time innlegg fra en dag i mitt liv, så her kommer det! This is my kind of Wednesday..

08.00: Opp og hopp, dusje og fikse meg

De dagene jeg vasker håret om morningen så bruker jeg litt over en time på badet. Det tar litt lenger tid å føne extensionet helt tørt enn mitt eget hår, derfor prøver jeg å unngå å vaske det hver dag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

09.00: Frokost, besvare mailer og telefonmøte med Thorskog slott

Dagens frokost bestod av grovbrød med markell i tomat. Noen ganger så elsker jeg det pålegget (som i dag), mens andre ganger hater jeg det. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

11.00: Greenpeel på Stjerneklinikken

Jeg har sagt til meg selv mange ganger at jeg skal begynne med hudpleie igjen. Før gikk jeg jevnlig til hudpleier en gang i måneden, men de gode rutinene har jo en tendens til å skli ut i perioder hvor man må eller vil prioritere annerledes. Nå er jeg i hvertfall i gang med noe som kalles “Greenpeel”. Jeg tok en behandling i dag her på Vinderen og har satt opp en behandling til før den store dagen. Kosmetikk er vel og bra, men den gløden man får av en sunn og frisk hud kan ikke sminkes frem..

 13.00: Negltime hos Madeleine på Pure Beauty

Jeg var veldig fornøyd med de gammelrosa neglene mine, men nå hadde de vokst såpass langt ut at jeg ville freshe de opp igjen. Det er jo sansynligvis ikke lenge til jeg blir overrasket av jentene med et utdrikningslag og da vil jeg jo se finest mulig ut 

I dag gikk vi for en bruntone som jeg bare elsker. Dere kan se det ferdige resultatet på bildet lenger ned i innlegget.

15.00: Prøving av antrekk dag 1 til bryllupet

Som mange av dere vet går bryllupet vårt over en hel helg med fest både fredag og lørdag. Ulrik og jeg har ikke bare sydd oss klær til den store dagen, men også til dagen før dagen hvor det er jegerfest som er temaet. I dag prøvde jeg antrekket mitt. Jeg kan ikke vise dere flere bilder av det nå som vi har kommet såpass langt, men bare om en måned får dere se.

16.00: Some shopping:

Det er noen plagg vi kjøper selv til antrekkene som blir sydd til oss. Jeg har blant annet skaffet tights, hansker, og en bluse fra Bik Bok som jeg fant i dag. Plaggene leverer vi til Undorn for at de skal tilplasse alt og pynte de opp. Det eneste som står igjen på min liste nå er selve bryllupsskoene.. Jeg vurderer Louboutins 


17.00:
Smoothie date med min kjære

Jeg elsker smoothie! Det finnes ikke noe som får meg i bedre humør i hverdagen, bortsett fra Ulrik da.. Spesielt når han skal etterligne meg og mine selfies. Haha!

18.00 More shopping

Jeg ble også med Ulrik rundt for å kjøpe noen av de tingene som han manglet. Blant annet bukse til bryllupet og hatt til jegerfesten.

19.00: Middag ute

Jeg er ikke kjempeglad i å lage mat, men jeg gjør det når jeg må. På dager som dette spiser vi ofte ute og aller helst thaimat. I dag prøvde vi en restaurant som lå på veien til hattebutikken i Prinsens gate, “Nam Fah Thai” eller noe sånt. De hadde veldig god mat. Jeg bestiller nesten alltid rød curri med kokosmelk og det hadde de heldigvis her også. Yummi!

21.00: Nå er jeg snaaart klar for en sen kveldsøkt.. Kom motivasjon og treng deg på, her skal du motgang få 😉 

Vi snakkes!

17 kommentarer
    1. Så hardt arbeid med å være blogger kan det ikke være for din del med toppen to timer jobb daglig – Mail og et blogginnlegg.. De fleste svarer på Mail daglig og skriver du dagbok i tillegg har man din arbeidshverdag!

    2. Da må jeg spørre, opp i alt dette, hvor er det du tjener penger? Jeg forholder meg anonym da det ikke spiller noe rolle hvem jeg er, men jeg har også en blogg her inne på nettavisen og side2. Min er mer lest enn din og holder seg på rundt en 9000 klikk/lesere. Jeg ser at du ligger på rundt 6000, hvordan tjener du så mye penger til livets opphold? Kanskje du kan forklare dette litt nærmere og kanskje leserne kan få en litt større innblikk i jobben din og hvordan du tjener penger. Skal du være et forbilde så vil mange unge kunne tro at bare det å skrive litt er nok til å tjene penger til livets opphold, og i 2016 så sliter jeg litt med å tro at det er nok.

    3. Folkens, dette var 1 dag i Juliannes liv ikke 365 dager 🙂 Vi har da ikke noe med hvordan hun tjener penger og hvor mye. Dette er hennes blogg og hun bestemmer selv.
      Stå på du Julianne 🙂 Morsomt med ett sånt innlegg 🙂

    4. Maria, dette har ikke noe om at det er 1 av 365 dager, men det har noe med at hun er veldig opptatt av forbilder og hva som er riktig og galt, da er det viktig hun kan stå for det hun driver med. Mange ser opp til henne og da er det viktig å kunne være ærlig. Helt riktig, hennes blogg og hun bestemmer, men man ser at alle dagene hennes er ikke sånn som dette, men av å vise en helt vanlig dag så viste hun hvor opptatt hun er av luksus og materialistiske ting. Ingenting galt i det hun driver med, men bare vær ærlig 😉

    5. Maria: Julianne påstår jo at å være blogger er en heltidsjobb, og derfor stiller jeg spørsmål om hvor lite hun faktisk jobber. Jeg er fult klar over at blogging kan være en jobb, men se f.eks på styleconnection som skriver flere innlegg daglig, legger ut videoblogger ukentlig og driver egen nettbutikk – det er hardt arbeid. Julianne jobber ikke hardt, og tydeligvis ikke mye heller. Hvem person med 8-16 jobb tar seg fri for å planlegge bryllupet sitt??

    6. Tenk å sitte og blande seg borti hvorvidt hun jobber mye eller ikke! Å si at man ikke er misunnelig er jo helt høl i huet, for det lyser misunnelse lang vei. Folk virker bitre fordi de selv må jobbe “vanlige” arbeidstider, og skal spørre og grave om ting vanlig folkeskikk strider imot. Når ble egentlig slik oppførsel greit? Om Julianne har god råd, så er det vel ikke opp til alle andre å skulle vite hvor de pengene kommer fra! Om det er bloggen, mannen eller andre ting! Makan!! Bruk mer energi på å lykkes i eget liv, enn å skulle rakke ned på de som gjør det bra.

    7. Hei!
      Ser at du bruker olympus pen e-pl7 kamera. Vurderer å kjøpe det selv. Trenger et litt lite og lett kamera til reise som kan ta bra bilder og filme. Er du fornøyd med ditt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg