“JEG TRODDE IKKE AT DU VAR SÅ HYGGELIG”

Jeg opplever ofte at folk har dannet seg et negativt inntrykk av meg kun fordi jeg blogger. Meningene om meg er gjerne basert på enkelte blogginnlegg, ikke meg som person eller en helhet av flere innlegg. Til dere som måtte lure så er jeg både snill og hyggelig. Jeg har stort sett godt humør og er alltid blid. 

Det overasker meg at jeg stadig blir møtt med kommentarer som: “Jeg trodde ikke at du var så hyggelig”, “Du virker så jordnær i virkeligheten”, “Det er gøy å se at du bryr deg om mer enn klær og sminke”, “Kjærligheten mellom Ulrik og deg er jo virkelig ekte” osv..

Jeg lever ikke et fasadeliv. Her på bloggen fremstiller jeg livet mitt som det er. Jeg skriver om både oppturer og nedturer. Jeg skulle ønske at flere satt pris på den ærlige jenta som jeg er. For jeg legger ikke skjul på noe. Jeg skjermer de rundt meg, men jeg pynter ikke på sannheter om meg selv. For tiden har jeg det ekstremt bra. Det er kanskje ikke så rart nå som jeg planlegger drømmebryllupet med mannen jeg elsker og er forelsket i.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Husk at det du leser her på bloggen er frivilig lesestoff. Du bestemmer selv om du ønsker å klikke deg inn på bloggen min, se på bildene mine og lese tekstene som jeg publiserer. Dersom du ikke liker det du ser eller leser, så gir jeg deg også muligheten til å gi meg tilbakemeldinger i kommentarfeltet. Jeg er en av få bloggere som godkjenner det aller meste av den kritikken jeg får og det har jeg tenkt til å fortsette med. For på denne bloggen er livet mitt usensurert.  

 

 

9 kommentarer
    1. Helt siden jeg begynt å følge så har jeg bare hatt positiv inntrykk av deg, både her og på snappen:) Du virker på meg til å være ei skikkelig jordnær glad jente og jeg syns det stråle positivitet fra deg hele tiden:) Har aldri fått noen dårlig inntrykk av deg bare fordi du blogger. Fortsett med det du gjør, jeg elsker å lese bloggen din:) Klem til deg:)

    2. Så bra:)
      Kan du ikke lage et slikt “min første gang” innlegg? Altså ditt første kyss, din første skoledag, ditt første minne, din første forelskelse, din første ferietur, ditt første inntrykk av ulike ting. Ja, listen er lang:)

    3. Enig med kommentarene over her. Jeg liker også at du er så ekte 🙂 Fortsett med det ! Liker og lese bloggen din 🙂

    4. Heihei, fin blogg du har! Interessant å lese. Sjekk ut min hvis du vil – den er litt mørk og dyster, men handler om mennesker generelt.
      Ha en fin dag! 😀

    5. Jeg prøver så ofte jeg kan å legge igjen en hilsen i kommentarfeltet og idag er intet unntak! Siden du begynte å blogge har du sakte men sikkert klatret opp på listen blandt mine favorittbloggere. Bloggere som ofte promoterer dagens outfit, tonnevis av reklame-linker og make-up er ganske så oppbrukt for min del. Missforstå meg rett, de bidrar ofte også med flotte og engasjerende innlegg de også, men det er i hovedsak ikke det som står ifokus. Jeg elsker bloggen din fordi du er jordnær, ekte og ærlig. Du byr på deg selv og er flink til å variere innholdet på bloggen. Jeg sier fucking-NEI til jantelov og heier deg opp i skyene! Du er topp, Julianne! Vi trenger flere som deg, flere som tør å være ærlige! Hilser trofast bloggleser som er kommet for å bli! 🙂

    6. Ja, du er kanskje ærlig, og det er flott! Men jeg synes du har et tunnel-syn på livet, og føler at du prøver litt for hardt å fronte saker som vekker oppsikt, som egentlig har null betydning for samfunnet (ref. pelle nese-innlegg f.eks). Derfor følger jeg deg ikke, men hender jeg tar en titt så klart. Livet handler ikke bare om å leve på en dans på roser, ordne negler og hår, dra på spa, planlegge bryllup som om det er en fulltidsjobb?
      Unnskyld meg, men det blir litt for feil for min del! Virker som du prøver å leve det perfekte liv for å leve av å blogge, og det er nok av disse bloggerne 🙂
      Bare tenk, om alle disse toppbloggerne viser et så perfekt liv hvor man verken studerer eller jobber, hvor mange som etterhvert vil prøve å følge disse fotsporene?
      Er som å fronte at “Bruk et halvt år på å planlegge bryllup til hver minste detalj!” Det er ikke fysisk mulig for en gjennomsnittlig person? Vi som lever et vanlig liv mener jeg.. “Se så fantastiske neglene ble av manikyr!” “Åh, bestilte så mange fine klær!” “Spiser ute flere dager i uken, og tilbringer mye tid på kafè!”
      Det er ikke sånn det funker for alle i dag, håper bare ingen tror man kan leve sånn resten av livet sitt hvis man ser for mye opp til disse personene! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg