SØNDAG PÅ FROGNERSETEREN

Nå står vi i bilkø hjem fra Frognerseteren. Ulrik kjører, mens jeg blogger fra mobilen.. Det var helt sykt mange mennesker her oppe i dag. Jeg skjønner jo det på en så fin dag som dette. Vi koste oss i hvertfall med kjøttkaker og det største pikekysset jeg noen gang har sett! Mmmm 

Senere i dag skal vi på fiskemiddag til Pia og Kristian. Pia er som mange av dere vet min forlover. I og med at vi tok det helt med ro i går, så er det hyggelig å være hakket mer sosiale i dag. 

Apropos ingenting.. Har dere hørt at makeupartisten til blant annet Kim Kardashian kommer til Norge? Jeg døøør! Kommer med mer info til dere som er interessert litt senere! #contouring

8 kommentarer
    1. åå ser ut som dere har hatt en superkoselig helg da! Deilig å ta det med ro for da får man tid til å gjøre sånne hyggelige ting uten at det blir stress eller at man føler seg redusert! Så kult at makeupartisten til Kim kommer til norge :O det hadde jeg aldri trodd! blir interessant å vite mer om det! Sykt kult 😀 Ha en fin helg videre 🙂

    2. Ja veeet!! 😱 Hadde sykt lyst å melde meg på det angående makeupartisten til Kim Kardashian! Men så var prisen på nærmere kr. 6000 for å delta… 😞 Så håper det kommer flere sjanser i fremtiden når jeg er ferdig å studere å være blakk 😂😄
      Btw! Så ut som du hadde en kjempefin søndag 😄👌🏽 Kos deg videre i kveld!
      Mvh
      Maria

    3. Ser at Ulrik har Canada Goose jakke – fy f***. Maken til dyreplageri for å lage de jakkene skal en lete lenge etter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg