ONCE IN A LIFETIME

Reklame

Vil DU være med på tidenes makeupkurs som holdes av selveste Mario Dedivanovic? Da må du melde deg på snarest! Mario er kjent for signaturlooken til Kim Kardashian og har sminket søstrene Kylie, Kendall og Kourtney flere ganger. Jennifer Lopez, Eva Longoria og Ciara er også noen av navnene på den eksklusive kundelisten hans.

Hvor gøy hadde det ikke vært å lære de triksene Mario bruker på disse stjernene? Jeg har allerede sikret meg plass på eventet som holdes her i Oslo 12. mars i samarbeid med Face modell & Management (Face er et selskap som driver virksomhet innenfor modellbransjen, management og event) og Rebirth of the princess (butikk på Frogner som blant annet er den eneste agenten til Sherri Hill i Norge). Det her kan vi bare ikke gå glipp av, jenter. Denne muligheten får vanlige folk som deg og meg bare en gang i livet.. 

Kjøp billetter HER ♥ Følg Rebirth of the princess på Facebook HER  og Face modell & Manegement HER  

Mer informasjon om påmelding ser du her: 

Har du allerede meldt deg på? Da håper jeg at vi ses! Shit, som jeg gleder meg 

 

4 kommentarer
    1. ahhh skulle gjerne vært med!! bare synd det er for dyrt for en studentlommebok :-/ krysser fingrene for at jeg får muligheten en annen gang 🙂
      du får kose deg kjempe masse, blir nok kjempe kjekt 🙂

    2. Det hadde vært så gøy å kunne være med! Bare lurte på en ting, leste noen innlegg tilbake at du og Ulrik har begynt på making a murder.. jeg har utrolig lyst å ha noe jeg og kjæresten kan følge med på sammen,og lurer på hva du syns om serien så langt? Anbefales? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg