FINNES DET NOE BEDRE?

Selv om jeg tok det pent i går har dagen i dag kun gått i avslapping og god mat her hjemme. Dagens lunsj ble servert av meg (Ulrik sin oppskrift da) og bestod av: Ristet grovbrød med pesto, fetaost, babyleaf salatblanding, salami, gulost, parmesan og soltørkede tomater. Utrolig godt! 

Det er en stund siden Ulrik og jeg har hatt alenetid som dette nå, så denne dagen var akkurat det jeg trengte. En rolig lørdag med bare vi to.. Og Stella da ♥ 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi har startet på serien “Making a murderer”. Etter sikkert hundre snapper av lesere og venner som har anbefalt meg denne serien, så måtte jeg gi den en sjanse og Ulrik var heldigvis ikke vanskelig å overbevise. Det er så gøy når Ulrik og jeg finner en serie som vi kan se på sammen. Seriemaraton er jo bare SÅ hyggelig! Finnes det noe bedre? Jeg ser allerede frem til neste gang vi får mulgheten til å bare late oss på sofaen sammen

Ønsker dere en fortsatt fin helg enten dere skal ut og rocke eller bare være hjemme og slappe av. Her er burritos fra Pizza & Kina Expressen på vei og maratonet godt i gang. Vi blogges!

3 kommentarer
    1. Endelig fått fingeren ut og begynt å følge deg og Ulrik på snap, digger dere begge👏. Kos dere i kveld😘
      Klem

    2. Ser at dere drikker grapefruktjus. Det er kjempelurt dersom man prøver å bli gravid også 🙂 Et lite tips bare 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg