FØRSTEGANGS FESTBREMS

Hei, til dere som er våkne. Denne flinke jenta ble ikke med videre på etterfesten, men dro hjem etter prisutdelingen på Hotel Continental. Det er en første gang for alt og nå var det min første gang til å være en festbrems. Jeg må innrømme at det fristet å bli med flere av jentene videre på Baroque. Det er ikke helt likt meg å kaste inn håndkledet så tidlig, men jeg er veldig glad for å sitte i kosedressen akkurat nå og garantert enda gladere i morgen når jeg våkner. Men nok om det..

Jeg storkoste meg på Blog Awards sammen med Anette Marie og ikke minst en masse andre herlige bloggere! For en kveld, for et opplegg og for noen fantastisk flinke bloggere som stakk av med prisene. Ekstra stolt er jeg selvsagt av Side 2 vinnerne Casa Kaos (Årets gullpenn) og Sophie Elise (Årets blogger og Folkets favoritt). Gratulerer så mye til dere begge to! 

Verdens snilleste og sunneste Anette Marie kjørte meg hjem. Hun drikker jo ingenting nå som hun går på diett (bikinifitness). Tanken var å dra hjem til min kjære Ulrik og bare kose meg i sofaen med han resten av kvelden, men Ulrik står fast i snøstorm på jobb, så i natt blir det bare meg og Stella..

Bildet er lånt av seher.no

Anette Marie i kjole fra Nelly og jeg med kjole fra Undorn

11 kommentarer
    1. Står frestbrems i overskriften. Hehe:) Så fine dere var ikveld! Men, jeg bare lurer utifra det du har skrevet på bloggen tidligere, hva tenker du om at en venninne av deg driver med bikinifitness?:)

    2. Ååh, glemte å spørre!! Hvorfor er du ikke med på team jegliker mer? ante ikke engang at du og Anette kjente hverandre:D

    3. Ida: Haha! Takk for at du sa ifra. Litt trøtt når jeg skrev 🙂

      Jeg respekterer Anette Marie for den hun er uansett hva hun velger å utsette seg for. Nå skal det sies at Anette har en spesielt sterk psyke, så jeg er ikke bekymret for henne.

    4. Ida: Jeg har aldri vært en del av Team jeg liker. Jeg og Anette Marie startet Ting jeg liker AS sammen for noen år siden, som jeg valgte å trekke meg ut av ganske tidlig i oppstart, mens Anette ville drive firmaet videre 🙂

    5. Ah.. Helt siden jeg startet lese denne bloggen har du provosert slik man må innemellom for at det skal bli interessant.. Og det har funket, du får frem lysten til å skrive provoserende nesten angripende kommentarer tilbake, men nå; argh jeg tror faktisk jeg liker deg! Jeg tror du er en skikkelig søtnos som har selvtillit nok til å provosere og ta imot angrep. Førsteinntrykket mitt var at du prøvde å holde en vestkantfasade som mange ønsker de var født inn i, men jeg skjønner jo at du er det allerede! Da jeg jobbet i Norwegian hørte jeg mye dritt med en gang Ulrik fikk ny kjæreste, og da det ble forlovelser… ufortjent, for jeg tror du er en skikkelig lykkeblomst for Ulrik. Folk kommer alltid til å trekke ned folk for å føle seg bedre selv.
      Vel, jeg måtte bare få sagt det, for du fortjener en 100% ærlig kommentar. Og foresten syntes jeg du har et utrolig søtt smil!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg