DENNE KULDEN ER IKKE NOE FOR MEG

Hei, dere! Er det bare meg eller det FOR kaldt til å i det hele tatt tenke på å se bra ut utendørs i disse dager? Jeg synes vinteren er pen å se på ellers hadde jeg ikke planlagt vinterbryllup, men jeg liker ikke å leve med denne snøen og disse minusgradene over lengre tid.. Det er bare ikke noe for meg. Jeg ser mildt sagt frem til bryllupsreisen vår. Vi reiser 23. februar. Hele reisen er ikke ferdig planlagt, men flybilletene fra Norge til Bangkok er bestilt. Gud, som jeg gleder meg til sol og varme! 

Nå skal jeg ut i kulden for å hente meg klær til Vixen blog Awards, but first… SELFIE, Hehe! Legger ut bilder av antrekket jeg bestemmer meg for senere i dag. Vi blogges 

13 kommentarer
    1. Vil bare si at jeg elsker bloggen din. Deillig at du er så åpen og deler en del personlig, det var det jeg savnet med mange bloggere. Det er deilig å gå inn på bloggen din og leser etter en lang arbeidsdag, et skikkelig avbrett. Takk for at du deler så mye med oss <3

    2. Du hadde en fin posisjon på disse bildene. Kjekt å se deg uten at du knekker nakken og vrir deg til venstre.

    3. Jeg elsker vinter og kulde, man må bare kle seg godt. Jeg var på hytta med familien i romjulen og da gikk vi tur på fjellet i -24 grader, heeerlig. Det er så forfriskende, og jeg kunne godt hatt vinter hele året hehehe.

    4. skjønner det, men da du er nummer 2, har du hatt mindre timer en annet, og du får ikke sitte i sete nummer 1, dvs du har litt mindre ansvar enn pilot, selvom begge flyr 😉 en styrmann kan ikke være nummer en.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg