FOR TO ÅR SIDEN BLE VI VENNER

Dette gjorde Ulrik og forsåvidt Facebook meg oppmerksom på tidligere i dag: For to år siden ble Ulrik og jeg venner på Facebook! Tenk på det da, dere..  Og om bare 5 uker så gifter vi oss! Disse to årene har gått veldig fort, men det er ikke bare tiden som har gått unna. Vi som par har også gått fort fram med både samboerskap, huskjøp, forlovelse og nå giftemål. Jeg er glad for at vi begge tør å satse på kjærligheten og ikke minst på hverandre ♥ 

Jeg elsker deg også, Ulrik! Det blir gøy å se hva vi klarer å få til på to år til  

1 kommentar
    1. Hei,
      Litt ut av det blå 🙂 men tar meg frihet til å komme med et ønske om innlegg. Det er utrolig mange der ute som sliter med flyskrekk (inklusiv meg) derfor lurte jeg kanskje på om din kjære har noen gode tips å komme med? Hadde vært spennende å høre hva en pilot tenker om at noen av flypassasjerene nærmest besvimer, hyperventilerer og gråter av tanken på å gå inn i et fly, som han velger å jobbe med hver dag 🙂
      Mvh fast leser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg