SØNDAGSMODUS

Denne søndagen har bestått av pizza grandiosa, Pepsi Max, Null sminke, tøfler og en fake YSL joggedress.. Som dere skjønner var gårsdagens jentefest vellykket. Vi var først hos min beste venninne og forlover, Pia. Hun hadde som sagt invitert flere av jentene som skal være med i utdrikningslaget mitt til en førfest for meg. Det var utrolig hyggelig gjort synes jeg. Jeg koste meg skikkelig! Videre dro vi til Monkey Bar hvor vi faktisk klarte å holde oss samlet nesten hele kvelden. Det er jo alltid en utfordring når man er en gjeng..

For bare et par timer siden kom Ulrik hjem. Han var hakket mer sliten enn meg, så samtalene er ikke spesielt dype her i dag.. Hehe! Håper dere har hatt en fin helg. Jeg ville bare si hei. Kommer sterkere tilbake i morgen 

8 kommentarer

Siste innlegg