DET SKAL MYE TIL FOR Å GJØRE MEG SJALU

Som jeg nevnte i går er Ulrik på utdriningslag denne helgen. Jeg håper at han storkoser seg på tur og ønsker ingenting annet enn at han skal ha det gøy sammen med guttene sine. Det fortjener han virkelig. Ulrik sender meg meldinger, bilder og videosnutter. Guttene som han er sammen med er også flinke med å holde meg oppdatert. Jeg stoler 100 prosent på både Ulrik og på at de kompisene han har med seg er voksne nok til å ta vare på han. Hvofor i alle dager skulle jeg ikke gjøre det? Jeg hadde da aldri sagt ja til å gifte meg med en mann som jeg ikke stoler på. 

Et utdrikningslag er som mange vet en fest som skal markere et farvel med det “frie” livet. Nå har jo vi vært samboere i snart to år, så det blir ikke store forandringene her i huset, men det er likevel gøy å feire det fantastiske som skal skje om kort tid med de aller nærmeste vennene våre. Snart er det min tur. Jeg vet at Ulrik føler seg trygg på meg også. Ellers hadde ikke forholdet vårt overlevd all den tiden som vi tilbringer fra hverandre ellers i hverdagen. 

Av en eller annen grunn er det mange jenter som ønsker å gjøre meg sjalu. I mine øyne er sjalue jenter det samme som usikre jenter. I og med at jeg ikke er usikker på verken meg selv eller på min kommende mann så skal det ganske mye mer til for å gjøre meg sjalu enn falske anklagelser. 

Til dere som lurer på hvorfor jeg ikke godkjenner det dere skriver i kommetarfeltet: Jeg godkjenner ikke falske anklagelser. Skriv hva dere vil om meg, men ikke om Ulrik. Et sted går grensen. Ulrik har ikke valgt å blogge. Det er det jeg som har valgt og derfor skjermer jeg han for noe av det tullet som dere kommer med. Det gjør jeg av respekt for han 

Her ser dere det andre bildet som jeg fikk tilsendt i går av guttene i Vilnius..

 I går var det full fart og nå ser det ut som om de er et sted å skyter. Det er gøy å følge med de på Snapchat (mrulriknygaard) 😀Nå skal jeg rydde og gjøre det klart til jeg får besøk av to herlige jenter fra Halden. I kveld blir det jentefest hos min forlover, Pia. Hun er så søt som har invitert flere av jentene som skal i utdrikningslagert mitt til en førfest siden Ulrik er borte. Vi blogges 

18 kommentarer
    1. nyt kvelden og ha en super førfest med jentene dine
      Hvis man ikkje kan stole på den man elsker hva er da vitsen med å gifte seg?
      Hva feiler det folk….
      ha en vakker og gøyal helg <3

    2. For en fin blogg du har, begynt å lese den nå nylig. Utrolig bra skrevet også. Jeg syntes det er utrolig bra at dere kan ha et sånt sterkt forhold. Med bloggen føller det som regel med bedritene komentarer. Utrolig bra du bare overser dem. Jeg sletter dem selv, ser ikke vits i å godta dem en gang. Ha en fin kveld:)

    3. Jeg har selv problemer med jenter som ønsker å gjøre meg sjalu ved å “henge over” kjæresten min hele tiden.. jeg syntes det er ubehagelig og jeg tar meg selv i å bli sjalu på dette. Men så tenker jeg også at de gjør det bare for å ødelegge livene til andre.
      Du er flink som klarer å se forbi det <3
      Fortsett med det. For det er mye vanskeligere enn det høres ut.. selv hvor mye man elsker og stoler på en person! Du er flink Juliane

    4. Hei Julianne! Er leit å høre at folk prøver å gjøre deg sjalu ved å komme med falske anklager! Men det er bra at du ikke lar det påvirke forholdet deres! Virker som at de som skriver sånne ting er de som faktisk er sjalu. Håper du har en fin helg 🙂

    5. Hei Julianne 🙂
      Så gøy der er utdrikningslag for Ulrik nå i helgen, kan tro han koser seg 🙂
      Håper du har det bra og har en fin helg :). Du skal ikke akseptere falske anklagelser, det er helt sikkert. Fortsett å vær deg selv 🙂
      Klem <3

    6. Godt å ikke være sjalu. Jeg er heldigvis heller ikke det. Så lenge jeg har fullt innsyn i mannen min sine Mail og SMS, får jevnlig oppdatering når han er ute m venner, og jeg VET at han ikke har noen jentevenner!

    7. Hei!
      Jeg har ikke vært din største fan tidligere, men i det siste har jeg begynt å følge med på bloggen din, og merker at vi har mange av de samme meningene! I tillegg har jeg begynt å planlegge et bryllup i utlandet, og synes det er veldig interessant å lese om planleggingen deres 🙂
      Jeg er litt sent ute, men har skrevet et innlegg om fitness, kanskje du vil lese det?

    8. Overskriften og teksten passer virkelig ikke sammen.
      Dersom du stoler på Ulrik så bør jo han få ha utdrikningslag UTEN at han og kameratene må sende oppdateringer og bilder.
      Dersom du ikke har bedt om det så virker det som de gjør det fordi de vet du er sjalu.
      La de kose seg uten å stresse med oppdateringer til deg. Så har ulrik masse og fortelle når han kommer hjem 🙂

    9. Never mind.. Det er jo ingenting forhold til anonym her oppe som må ha fullt oppsyn i mail og sms.. Jeg retter heller forrige kommentar mot den personen…

    10. Jeg syns også dette var en rar overskrift. Du har jo vært så bastant på at han ikke får ha jentevenner og at du har innsyn til alle hans e-post og meldinger.
      Men du er ikke sjalu?? Hadde du ikke vært sjalu, så hadde du ikke trengt tilgang og oppdateringer på alt.
      Jeg derimot, er fryktelig sjalu. Det plager meg virkelig! Men jeg har IKKE tilgang til mannens e-post og meldinger og får ikke oppdateringer når han er ute med venner. Hvorfor skal jeg få det liksom? Sjalusien er MITT problem. Er JEG som er usikker på meg selv.
      Men det virker det som du er også. Ellers hadde du ikke vært så fryktelig opptatt av alle disse reglene dine, og i tillegg være så sta på at du IKKE er sjalu..

    11. Mia: den anonyme kommentaren var ment ironisk mot Julianne. Ho har tidligere sagt at han ikke får ha jentevenner og at ho må ja innsyn i alt, men påstår at ho ikke er sjalu. Så det var nok derfor anonym skrev det;)

    12. Jeg innrømmer mer enn gjerne at jeg er veldig sjalu av meg. Såpass selvinnsikt til å være ærlig har jeg 😉 men å trenge innsyn i samboers mail, sms og lignende har jeg ingen behov for! Jeg stoler på han uten og måtte ha tilgang til sånt.. hvorfor skal man ha tilgang? Hvis man lurer på noe er det bare å spørre… synes du virker ekstremt sjalu og kontrollerende, men prøver å skjule det.

    13. Er veldig slitsomt med folk som kontinuerlig prøver å henge ut andre og skape dårlig stemning ved å spre falske rykter om andre. Du og Ulrik vet begge at deres kjærlighet er sterkere enn noe annet og det burde holde! Dere er et flott par og jeg ønsker dere alle lykke i fremtiden som kommer! #heiakjærligheren 😀

    14. Hahahah, stakkars mann. Meldeplikt i sitt eget utdrikningslag, halleluja! Godt det ikke er noen damer med på bildet, da, siden han ikke får ha venner 🙂 ta deg en time hos psykolog. 2 år – snart gift – og allerede nødig til å sjekke mail og sms. Trust issues, girl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg