FJOLS TIL FJELLS

Hei, fra Dr. Holms! I dag har jeg bare slappet av og tatt livet helt med ro. Det er utrolig koselig å være sammen med familien min igjen. Jeg har savnet de masse i julen. Det er også kjempe hyggelig å være tilbake på Geilo. Her har jeg feiret nyttårsaften de 10 siste årene, bortsett fra i fjor når Ulrik hadde standby..

Nå står vi klare for middag på hotellet. Jeg har på følelsen at dette blir en sen kveld. Følg meg gjerne på Snapchat (pilotfrue) eller Ulrik (mrulriknygaard), hvis du vil 🙂

Vi blogges mer i morgen!

18 kommentarer
    1. Har hørt flere ganger at jeg ligner på deg, og tror vi har ganske lik hodefasong. Stort hode og en stor panne. Jeg tror iallefall du ville kledd bedre å ikke ha så stort hår over en helt åpen panne. Pleide å gå sånn før, men legger alltid merke til det på
      Gamle bilder at pannen bare ser enda mer diger ut. bare et lite tips

    2. Kjære pilotfrue.
      Fortsett som du gjør. Du er en av de 10 bloggene jeg følger, og er like spent hver gang hva som har skjedd i ditt liv. Eller bare noe du har på hjertet.
      Keep up the good work!

    3. Seriøst Susanne? 😂 Haha! Hun har da ikke en diger panne. Uansett, stor panne eller ikke, utrolig flott å fremheve den. Et urgammelt tegn på intelligens så kanskje du burde begynt å fremheve pannen din igjen du også, Susanne 😉

    4. Har du ingenting å fortelle? Cirka Norges 50 mest leste blogg. Bilder av deg, bilder av gamlefar. Faan ta. Har du ingenting å formidle?

    5. Confident women don’t hate.
      Du trenger et lite selvtillitkurs eller noen som forteller deg at du er bra nok som du er. Det må være slitsomt å være så sint hele tiden.
      Julianne har ikke antydning til stort hode/panne, så jeg tror du ser deg blind. Kanskje ta en pause og komme deg ut i frisk luft.
      God bedring.

    6. Hei Julianne 🙂
      Vel overstått jul, håper dere hadde det koselig med familien 🙂
      Hils til Ulrik 🙂
      Klem

    7. Tove: Hei, Tove! Vi har hatt det kjempefint i julen. Håper du har hatt en fin jul du også. Ønsker deg er fortsatt fin romjul og nyttårsfeiring 🙂

      Hilser tilbake!

      Stor klem fra meg 🙂

    8. Susanne: På denne bloggen er det jeg som bestemmer hva som skal deles og ikke. Dersom du synes at jeg er kjedelig så kan du enten komme med forslag til hva du ønsker deg mer av eller så kan du la være å lese 🙂

    9. saramammadalt: Hei, snille deg! Tusen takk for en hyggelig kommentar. Det er veldig gøy å være en av de faste bloggene som du følger 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin romjul!

    10. Susanne: Hei, Susanne. Jeg er heldigvis ikke misfornøyd med verken hodefasongen min eller pannen min. Det er grunnen til at jeg ikke velger å skjule den på noen måte. Trist å høre at du føler at du må ta hensyn til noe sånt.

    11. Jeg leser egentlig ikke blogger, men kom over denne fordi jeg leste om det fitnesstyret.
      Uansett, er det slik mennesker oppfører seg? Går til angrep på andre på denne måten? Rett og slett usmakelig! Alle ser da vel forskjellig ut og så sant man ikke har en så bedriten personlighet som enkelte av de som har kommentert her har så er alle fine og flotte mennesker. De som rakker ned på andre sliter vel strengt tatt med dårlig selvbilde og burde søke hjelp i stedet for å prøve å få andre til å føle seg like ille. Har to barn og eldste er snart 9 år. Er ikke rart unge på hennes alder allerede er opptatt av kropp og utseende når de vokser opp i en verden der enkelte klarer å spy ut av seg så mye dritt om andres utseende.
      Du er en kjempe fin jente Julianne som også virker til å ha en kjempe fin personlighet. Det gjør deg bare enda finere ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg