NESTE STOPP: GEILO

Da er vi på vei til Geilo for å tilbringe noen dager med min familie. Jeg har hatt en fantastisk julefeiring på Måløy med svigers. Håper det ikke blir så lenge til neste gang vi får til en tur oppover. Men nå er jeg klar for ski og moro resten av “juleferien”. Bilturen fra Måløy til Geilo tar ca 4 timer, så for oss er det helt perfekt å dele opp hjemreisen med en tur innom fjellet før vi drar tilbake til Oslo over nyttår..

Som dere ser er vi godt kledd for tur. Jeg kan ikke tenke meg noe bedre enn å reise i Onepiece, spesielt på lange bilturer som dette. Dessuten er de jo superkule!  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi blogges mer fra Dr. Holms 

10 kommentarer
    1. Ooh..ser gleden av å kjøre langt i kosedress, men iik, jeg hadde aldri tatt på meg det der og hadde helt klart nektet mannen min det samme.. 😛
      Men god tur da, utrolig flott å få feiret nyttår på Geilo. Vi var der i julen i fjor og det var magisk! 🙂

    2. Hvem er det som gang på gang har slengt med leppa om andre bloggere som ikke blogger hver dag. Når det er “jobben”dems. Du er flink til å Kaste Stein i Glasshus miss Piggy

    3. Hehe, nei, absolutt ikke. Det er bare det at jeg syns det ser helt forferdelig ut og det var gjerne noe jeg ville brukt da jeg var 15.
      Godt vi alle er forskjellig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg