MIN FØRSTE JUL I MÅLØY

Hei, alle sammen! Jeg vil bare få ønske dere en fantastisk julaften. Selv er jeg i Måløy sammen med Ulrik sin familie. Vi har sett “Tre nøtter til Askepott” og kost oss masse. Det regner og blåser på tvers ute, men desto koseligere er det jo å være inne. Jeg har sagt at jeg ikke trenger hvit jul i år sålenge det blir snø i februar når vi skal gifte oss.. Tvi tvi!

Nå lukter det pinnekjøtt i hele huset. Det er noe av det beste jeg vet! Du vet du har blitt voksen når du gleder deg mer til middagen på julaften enn til gavene under treet.. Hehe! Hva spiser du på julaften?

Juleklem fra Vestlandet 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer
    1. Hei Julianne! =)
      Eg håpar du nyte julekvelden i Måløy, sjølv om brua ula og vindua er i bevegelse. Typisk julevær på våre kanta 😉 Eg skal feire jula på Raudeberg.
      Hilsen Victoria

    2. Ååh så koselig det ser ut! Helt ærlig så sitter jeg her med en kopp gløgg og grandiosa(!?!?!) Men det er fordi jeg ikke feirer jul av den enkle grunn at jeg ikke er for høytider osv. Hehe. Men ELSKER å se andre og hvordan di har det og koser seg. GOD JUL til deg og Ulrik og familien ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg