2016 BLIR MITT ÅR

Jeg har alltid stusset over de som sier: “Dette året blir mitt år”. Nå gjør jeg det selv, men med en rimelig god grunn. Året som kommer blir et stort år for meg med giftemål, bryllupsreise, mye spennende med bloggen og veien min videre. Det blir mest sansynlig det beste året i mitt liv. Jeg gleder meg masse til å ta dere med på alt som skal skje!

Tusen takk for at du følger meg og for alt du har latt meg oppnå i løpet av året som har gått. Jeg håper du vil følge meg videre!

Mens jeg har din oppmerksomhet.. Hva vil du lese mer om neste år? Jeg ønsker å ta mest mulig hensyn til mine faste lesere som jeg er blitt så enormt glad i. Det er dere som gjør det mulig og ikke minst gøy for meg å holde på med denne bloggingen..

Sender et slengkyss til dere alle med tillatelse fra Ulrik 😉

24 kommentarer
    1. vil ha innlegg om:
      * nyttårsforsett
      * 10 ting som irriterer deg
      * 5 ting ulrik liker ved deg og ikke liker deg
      * innlegg om dine verste uvaner
      + masse bryllupsting

    2. Jeg vil gjerne du skal skrive et innlegg om hvorfor du ser på bloggen din som en jobb, hva er det som gjør du tjener penger, hvor ofte må du jobbe og hva gjør du hvis folk ikke vil reklamere på din side mer. Du skriver et innlegg annenhver dag i snitt, og meste er bare for å beskytte deg selv, har du noen nye ting å komme med?

    3. Kanskje noen videoer 🙂
      Sminkevideo. Hva du alltid har i vesken. Morsom video med deg og kjæresten. 5 ting vi kanskje ikke viste om deg.

    4. I likhet med en annen kommentator vil jeg gjerne se din begrunnelse for hvordan du kan sidestille din “jobb”, som en blogger som skriver ett innlegg på et par setninger til dagen, med jobben til en person som jobber 8-16 hver dag. Narr meg ikke til å le med å påstå at du bruker åtte timer på å tenke ut et innlegg om hvordan omsorgen for hunden din deles mellom to personer, eller hvordan du en dag har vært hos frisøren. Dette er ting de fleste skriver i dagboken sin, uten å tjene penger på det. Dette er ikke en jobb som krever åtte timer med arbeidskraft av deg, og jeg forstår heller ikke hvordan dette bidrar til samfunnets beste utover det faktum at du også betaler skatt (i likhet med “naverene” du beskrev et par innlegg tilbake). Dette ville jeg gjerne sett et innlegg hvor du begrunnet, uten å rakke ned på folk som er arbeidsløse eller prioriterer annerledes enn deg selv. Flertallet av innleggene dine inkluderer nemlig en stor grad av selvforherligelse, som tyder på at du anser deg selv som “hevet over” dine lesere og hvermannsen. Dine valg + prioriteter + regler = fasiten. Jeg misliker dette sterkt, og ønsker at du opptrår mer ydmykt, om du først spør hva jeg ønsker å se mer av.

    5. Gjesteinnlegg skrevet av Ulrik hadde vært utrolig gøy å lese, type leserspørsmål om deg som Ulrik kunne tatt seg tid til å svare på? 🙂 ellers syns jeg du er utrolig flink til å variere på innleggene dine, gleder meg utrolig mye til å følge deg videre <3

    6. vil ha innlegg om..
      + Bryllup.. Blir så inspirert! Vil ha vinterbryllup selv!
      + bilder fra ungdomstiden din
      + tips for et godt forhold.
      For eks hvordan ordner dere dårlig stemning
      dere imellom osv.
      + mer innlegg med mote og klær.
      For jeg synes du har en elegant og feminin stil
      + et innlegg om tanker om barn..
      Dine tanker… Ulriks tanker..
      + innlegg om hud
      Du har så gødende hud!
      Sminketips? Hvilken foundation bruker du?
      + innlegg om drømmeferier

    7. Elisabeth L: Ulrik har skrevet flere gjesteinnlegg før. Skal si ifra til han at det er ønskelig med flere 🙂

      Takk for at du følger bloggen! Ønsker deg en riktig god jul <3

    8. Denne er til deg Helene (igår kl 22.29). Det er ikke det at jeg er synsk, men er ikke dette netthat, ja så vet ikke jeg. Med synsk mener jeg å se at du igår kveld ca 22.30 , fant ut at alt ditt menneskehat måtte ut. Jeg ser for meg at du på dette tidspunkt var kommet så langt ned i treliteren at nå måtte det sies ifra. Denne gang til Julianne, som skrev en artikkel om personer som mottar støtte uten å være berettiget til det. Du kunne like gjerne begynt innlegget med “Nå skarru høre her schnuppa, hør på ei som har vært ute ei vinternatt før”, og så har du fortsatt innlegget ditt i samme stilen. For værre “fyllerør” skal du lete lenge etter. Julianne skrev ikke et vondt ord om de menneskene som seff er berettiget til støtte fra NAV, men du og mange av dine likesinnede (ca 90%) tolket det hun skrev helt feil. Jeg er blant de 10% som skjønte artikkelen, og var enig med henne. Artikkelen var ikke lang heller, så det gikk fint an å lese den flere ganger hvis man “har litt tungt for det”, noe som du tydeligvis har. Kortversjonen av Julianne’s arbeidshistorie er, slik jeg har forstått det, at hun på et tidspunkt ble arbeidsledig og ikke ville være det uten å prøve å finne seg et nytt levebrød. Hun startet og blogge og synes hun fikk “dreisen ” på det. Kan ikke du Helene fortelle meg hva hun gjorde galt med å fortsette med bloggen, og hva er galt med å tjene penger på noe man attpåtil liker å holde på med? Hun beviser jo at hun er smart, intet galt med det. Videre traff hun jo denne forferdelige “gamle grisen Ulrik”, som mange er så opptatt av. Tenk mannen er jo flyver, ja, også tjener han masse penger. Tenk at de to traff hverandre, trives sammen, og satser på et lykkelig familieliv. Dette er ikke til Helene, men til alle som henger seg opp i denne forferdelige situasjonen. Tenk, gamle mannen på 35 og ei ungberte på 25, å fysjom, fysjom. Han uttaler seg lite naturlig nok, dette er jo hennes blogg, men det lille han har uttalt seg, ja så virker han også fornøyd, og ikke minst like oppegående som Julianne. To kloke hoder tenker bedre enn ett, og vips så kjøpte de seg hus på Vinderen sammen, å kors, å kors, hvor skal dette ende? Til alle dere “nettroll” der ute, hvorfor så misunnelig på at hun og han satser på et godt samliv fremover? Er dere alle sånn som denne Helene, som bare ser det negative i alt Julianne og Ulrik prøver å skape sammen? Mange kritiserer henne for ikke å svare på kritikken, men folkens, det går an å spørre uten å angripe. Jeg har stilt henne spørsmål, dog på en høflig måte, med det resultat at jeg har fått svar.
      Til Julianne og Ulrik ønskes det en fredfull julefeiring, ikke for å skremme dere, men dere har ikke lengre en tiden å veien til deres store dag.

    9. Vil gjerne høre mer av dine meninger om det som skjer rundt om i verden. Personlig synes jeg dette er mer spennende å lese om enn outfit- og treningsinnlegg, for jeg synes du har interessante meninger. Jeg er uenig i mye av det du sier, men du begrunner meningene dine godt, så jeg synes det er interessant å lese:)

    10. Gleder meg til og følge deg i 2016 🙂
      Kunne gjerne lest om f.eks uka som gikk – høydepunker, ukas beste hendelse osv, hvilke produkter du bruker til hud og hår, gjerne ukas eller dagens outfit. Gjerne vidoer også. Blir morsomt og lese mer om bryllupsplanlegging og gleder meg til å se bryllypsbilde til deg og Ulrik om du kommer til og dele det da så klart 🙂 Ha en strålende julaften med dine 🙂

    11. Jeg vil lese mer om hvordan du holder humøret oppe hele tiden? Du virker så glad selvom du møter kriikk og netthets! Beundringsverdig spør du meg.
      Månedens leser kanskje, og en oppmerksomhet? Er noen andre bloggere som har det og tror det gir veldig mye til leserene.
      God jul Julianne ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg