HAR JEG FORANDRET MEG?

God lørdag, alle sammen! Nå sitter jeg på t-banen og mobilblogger. Jeg er på vei til Frogner for å sette på nye vipper. Videre i dag er det tid for årets julebord med familien på Theatercafeen. Derfor var denne jenta ferdig krøllet før klokken ni på morgen i dag. Men nok om det..

Jeg fant dette bildet av meg og måtte bare vise dere det. Det øverste bildet er ca 5 år gammelt og det nederste er tatt i dag. Har jeg forandret meg mye? Jeg føler nemlig at det er to forskjellige jenter i samme kjole. Men det kan også ha noe med alt som har skjedd på disse fem årene.

Paljettene ble litt vel pyntet til lunsj, men jeg vurderer den sterkt til senere i kveld. Kjoler som dette blir jeg bare aldri lei av <3

Følg meg gjerne på Snapchat resten av dagen –> pilotfrue

 Vi snakkes!

24 kommentarer
    1. Du er så vakker!!
      En ting, hva syntes du om mammatilmichelle som lyver med overskrifter kun for klikk?

    2. KlikkHora passer ikke deg vettu. GriseKlikk passer deg bedre. Håper jeg ser deg ute. Skal jeg gå rett bort å hilse på deg. Og fortelle akkurat hva jeg mener om deg. Kan du ikke sitte der å sutre om nettmobbing.

    3. Har man ikke noe pent å si trenger man heller ikke si noe har jeg lært . Hva feiler det dere to over her ? Er folkeskikk og god oppførsel et fremmedord for dere ? Lett å gjemme seg bak et tastatur og være ondskapsfulle og slemme. Skam dere !!!!
      Juliane du var vakker da og vakker nå <3 Alle forandrer seg jo på fem år. Kos deg med familien i kveld 🙂

    4. Vakker jente. Jeg forstår ikke hva enkelte folk har opplevd av traumer i livene sine, for å kunne skrive det noen gjør her. Håper du ikke tar til det noe av det Julianne.

    5. Like fin på begge bildene 😊 Men krøllene på det øverste bilde var sinnsykt fine. Hvordan får du krøllene slik? 😊

    6. Veldig lik men ser litt yngre/babyface ut på det øverste biødet. Sykt fine krøller på det øverste også!! Du har kanskje blitt litt tynnere, men ikke bær redd for litt mer vekt for synes kroppen din var smashing på det første bilde.

    7. Vettu hva… Du er fin! Uten tvil! Alle har noe dårlig og si om alle,hvorfor? Pga sjalusi… Nå har jeg jobbet med mannen din siden 2009 og han er super ålreit fyr og dermed tenker jeg automatisk at du også er det:-) jeg synes det er helt patetisk av den personen som fortsatt etter gjentatte ganger skriver om nesen din etc… Så snu ryggen til,start å syng til haters gonna hate hate hate,kos deg med julebord og ha en flott jul 😀 ta gjerne en tur innom min blogg som har vært i en hel (!!) 1 uke og se de samme haterne der!

    8. Ser like bra ut! Lest gjennom en del av bloggen din nå, og så at mannen din kommer fra Måløy. Kvapp litt, for det er jo en veldig liten by, og jeg har også funnet kjærligheten nettopp her 🙂 Leste videre og fant ut at du var fra Halden, som også er hjembyen min! Spesielt 🙂

    9. Det er bare trist. Jeg blir flau over din holdning til “navere” som du kaler dem. Aner du hvor mange som sliter? Mens du får betalt din restylane, hårgreier etc, sliter andre med å få mat på bordet og tak over hodet!! Angrer dypt på at jeg kom borti denne bloggen. Som jeg har sagt før, du ser ut som du er 14 stakkars. Hvordan kan du skrive om noe så intetsigende som å få nye vipper (gratis), theaterkafeen, dill og dall og bling, rett etter alvorlige beskyldninger mot “navere”. For et liv…Dette var min siste visitt her. Noe så blåst som du skriver om! OMG..

    10. Tror det kommer an på litt vinkelen på kameraet og lyset men det ser ut som du har forandret deg litt da! Men mye skjer på fem år! Synes du var fin både før og nå 🙂 Men liker veldig godt øyenbrynene dine nå fordi de er mye mer markerte og det skaper et helt annet inntrykk i ansiktet hvis du skjønner hva jeg mener :p Den kjolen var hvertfall helt sykt fin til deg:D Håper du har en bra helg! ser hvertfall veldig gøy ut på snapstoryen din! 🙂

    11. Henriette, kanskje du burde spørre deg selv det spørsmålet om hvor du henter selvtilliten din fra? For nå virker det som om du får det fra å rakke ned på andre og du skal vite at det er IKKE greit!!!
      Har du noen gang blitt mobbet før? Det virker ikke sånn! Akkurat nå fremstår du som en mobber. Har du noen gang tenkt på hvordan det er å være på den mottakende enden av slike kommentarer? Det kan være helt fryktelig! Du trenger å justere holdningene dine ganske kraftig!
      Til Julianne, jeg har blitt mobbet for det her før og det har satt ganske dype spor så blir bare veldig provosert av folk som kommer med sånne kommentarer. Så jeg måtte bare legge inn en kommentar til på det innlegget her. Men jeg synes hvertfall at du er både pen og smart og har god grunn til å ha mye selvtillitt! 🙂

    12. FY FAEN så ondskapsfulle enkelte av dere som kommenterer her er! Skal man ikke få ha bra selvtillit hvis man ikke ser bra ut? (sier ikke at Julianne ikke ser bra ut). Skal man grave seg ned og synes synd på seg selv? Skam dere!

    13. Jeg greier ikke annet enn å kommentere her når jeg leser alle ondskapsfulle kommentarer… Det er greit at vi lar oss provosere av innlegg om nav og en del andre innlegg, der vet du godt at du fyrer opp folk og får klikk og hopper oppover på blogglisten. Du synes kanskje at det er litt gøy når det stormer i kommentarfeltet også?:) Men du skal bare se forbi alle grusomme kommentarer på utseendet ditt. Du var flott for fem år siden og minst like flott i dag:) Likte veldig godt krøllene for fem år siden:) Rumpa ser litt mer spretten ut og du smiler bredere, men det er jo pga posering og litt bobler i glasset;)

    14. Skam dere folkens!!! Dere som slenger dritt!!! Jeg sier som min datter i tenårene: Har du ikke noe pent å si, så la være! Julianne er ei flott jente. Jeg syns du var flott både for 5 år siden og nå!

    15. Herregud så ekle folk er!
      Jeg synes helt ærlig du ser ganske så lik ut jeg :p
      Jeg ville aldri valgt en så kort kjole, men jeg likte fargen veldig godt! og at paljettene, en perfekt nyttårs-kjole hadde den vært litt lengre 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg