SPA FOR TO

Min førjulsgave fra meg til både Ulrik og meg selv var en dag med Spa for to på Colloseum Spa. Gud, så deilig! Vi startet med en kroppskrubb for hele kroppen, etterfulgt av herlig massasje og en mini facial. Litt luksus i hverdagen er ikke feil nå før jul. Jeg kunne gjerne tenke meg en gjentakelse etter jul også, som en siste avkobling før bryllupet. Vi får se. En kroppsskrubb blir det uansett. 

Jeg har aldri vært på spa i Oslo før. Det er bare noe jeg har unnet meg på ferie. Jeg ble tipset om Colosseum Spa av en gammel kollega og må si at jeg likte meg godt der. Fine lokaler og hyggelige ansatte. Fremover skal jeg bli “flinkere” til å finne på slike hyggelige ting sammen med Ulrik. Det er jo en perfekt gave å gi bort til noen du er glad i!

Har du ikke kjøpt julegave til din kjære ennå foreksempel? Da bør du vurdere massasje. Jeg anbefaler “Spa for to” eller “Duomassasje”. Skikkelig avslappende og romantisk. Dere kommer til å elske det, spesielt om dere gjør det sammen  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 kommentarer

Siste innlegg