PRØVETIME: BRUDEHÅR OG SMINKE

Frisørtimen er sponset

I dag har jeg vært hos Maria på Head frisører i Hegdehausveien og testet ut både hår og sminke til den store dagen. Maria fikk meg endelig til å senke skuldrene. Hun leser meg så godt og det gjør alt så mye enklere. Vi kom frem til en fantastisk frisyre sammen som var 100 prosent meg og ikke minst dødsfin og elegant. Jeg hadde som vanlig med meg litt bilder fra Pinterest, som vi tok et utgangspunkt i og bygget om til mitt hår og min hodefasong. 

Vi gikk for store krøller laget med krølltang, for en gangs skyld med noe hår oppsatt og endel hengende ned. Dere ser litt av stilen på bildene under, men jeg tok ikke bilder av selve oppsettet, da jeg føler at jeg må spare noe til selve bryllupsdagen også. Når det gjelder sminken så går vi for ganske markerte øynte med vippeextension og friske lepper. Jeg gleder meg til å vise dere bilder av hele looken selve dagen!

Det føles så bra at dette er i boks før jul. I januar er det nok av andre ting som står igjen på “to do-listen” min. Tiden går så fort. Jeg får frysninger av å se på kalenderen 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

18 kommentarer

Siste innlegg