PÅ BYEN I UGLY CHRISTMAS SWEATER

Hei! Litt sen oppdatering fra denne jenta i dag. Jeg har gitt meg lov til å slappe helt av foran TV-en til nå.. I går var vi på julefest hos noen hyggelige venner av oss som også bor her på Vinderen, etterfulgt av en morsom bytur. Vi var innom både Heidis Bier Bar og Baroque. Det er første gang jeg har gått ut i en genser som dette. Jeg følte meg litt teit, men er det jul så er det jul og vi hadde jo fått beskjed om å kle oss slik. På Heidis Bier bar fikk jeg mange komplimenter for antrekket. Det var til og med et par som trodde at jeg jobbet der. Haha! Men på Baroque så de fleste bare rart på meg.. Typisk det på slike vestkantsteder. Jeg liker meg godt der, ikke misforstå. Men jeg liker ikke mennesker som ser ned på deg fordi du ikke kler deg “rett”. Det var jo bare ment som en morsom greie og nei jeg gikk ikke naken under genseren. Jeg hadde på meg et skjørt og hårpynten tok jeg fra juletreet vårt. Men nok om i går..

I morgen skal jeg til Maria på Head frisører igjen. Det er Maria som skal fikse både sminken og håret mitt til bryllupet, så nå må vi finne ut av hvordan alt skal se ut. Sminken vet jeg hvordan jeg vil ha, men håret er mye vanskeligere. Oppsatt eller ikke? Jeg tror det må bli noe opp, men ikke alt. Da føler jeg meg naken. Kanskje noe bølger eller en flette? Vi får se. 

På bildene under ser dere Halvor (kompis av Ulrik) og meg, mens vi ventet på at Ulrik skulle bli klar. Halvor tok kleskoden hakket lenger enn både Ulrik og meg. Jeg digger mennesker som han som tør å skille seg ut. Det beviser bare at man er selvsikker. Jeg tok ikke så mange bilder senere på kvelden i går, men la ut et av Ulrik og meg i de søte julegenserne våre på Instagram. Du kan se det og følge meg på Instagram her, hvis du vil 

Nå maser Ulrik på sofaen ved siden av meg her. Han mener det er min tur til å lage/skaffe mat. Hehe! Jeg får se å varte han opp litt. Han fortjener det! Fortsatt god søndag til deg som leser! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

15 kommentarer

Siste innlegg