PÅ BESØK I HJEMBYEN

I går fikk jeg brålyst til å ta meg en tur til Halden. Først på overnattingsbesøk til min gode venninne Anneli, og videre til farmor og bestefar i dag. Jeg vet ikke om jeg har fortalt dere det, men jeg er jo egentlig fra både Halden og Fredrikstad og har forsatt familie i begge byene. Selv om jeg har bodd i Oslo nå i snart 6 år, så er jeg jo i bunn og grunn en småbyjente. Jeg stortrives i Oslo, spesielt på Vinderen som vi bor nå. Jeg kommer nok aldri til å flytte tilbake til verken Halden eller Fredrikstad, men det er utrolig hyggelig å dra på besøk  

Anneli blogger forresten hun også. Sjekk ut bloggen hennes her. Jeg får alltid gode sparetips av henne når jeg er på besøk. Denne gang tipset hun meg om disse lakriskulene under som jeg tidligere har kjøpt på House of Oslo til en pris som jeg ikke en gang tør å si høy. Anneli kjøper de i løsvekt på Godishuset i Sverige til en mye billigere penge. Harryhandel er tingen 😉

Nå skal jeg på middag til verdens beste besteforeldre. Vi blogges! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

9 kommentarer
    1. Foreldrene mine har flyttet til Østfold, så de bor kun 40 minutter fra Fredrikstad 🙂 Jeg synes det er veldig koselig i Østfold.

    2. Alexia: den kommentaren din gav absolutt ingen mening..
      Jeg tok en kjapp titt på bloggen din (heldige deg fikk et ekstra klikk), og bare ved å skumlese et par minutter hadde du klart å nevne både Bygdøy Alle, Skøyen, Frogner og div vestkant skoler. Så skjønner ikke helt hva du ville med kommentaren, annet enn å skaffe deg klikk til egen blogg såklart.. *gjesp*

    3. Alexia:
      Ærlig talt, du er snart 50 (!!) år, og kommenterer ufint på bloggen til en som er halvparten av alderen. Virkelig “classy” – akkurat som bloggen din.

    4. Haha!! Alexia må jo bare tulle.. De matbildene på bloggen hennes MÅ være kødd. Ingen som lager/ danderer mat sånn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg