MONOGRAMMET TIL BRYLLUPET

Jeg er utrolig fornøyd med monogrammet til bryllupet vårt! Ble det ikke flott? Jeg har sett mange vakre monogrammer i andre bryllup og etter diverse søk på Pinterest. Utfordingen vår var å få bokstavene “J” og “U” til å henge fint sammen. Jeg tror det må være en av de vanskeligste kombinasjonene av bokstaver til et monogram. Men vi fikk det til og jeg bare elsker det ferdige resultatet. Heldigvis er Ulrik like fornøyd som meg ♥ 

Monogrammet skal trykkes på diverse ting til bryllupet. Mer vil jeg ikke røpe ennå. Men jeg kan røpe en ting og det er at jeg også har lyst til å tatovere det på meg. Ja, det er kanskje litt skummelt siden jeg ikke vet hva som skjer i fremtiden. Vi har jo alle hørt om en eller annen tulling som går rundt med navnet på eksen tatovert på kroppen. Men det er jo bare å gjøre den om eller fjerne den. I forrige uke var jeg som sagt på en klinikk hvor de fjerner tatoveringer. Med den nye og moderne teknikken som finnes i dag er ikke dette lenger et stort problem. Er det en ting som er sikkert så er det at det er vondere å gå gjennom en skilsmisse enn å fjerne en tatovering. 

18 kommentarer
    1. Jeg klarer faktisk nesten ikke se hva det står, men uansett kjempekoselig! 🙂 trur dere får et fantastisk bryllup, og ikke minst ønsker jeg dere mange gode år sammen!

    2. Jeg har sett mange som har tatovert over gamle tatoveringer, så det er ikke noe problem dersom du ønsker denne. Men la oss heller satse på at du ikke trenger å fjerne den 🙂

    3. Likte monogrammet jeg:) sikkert ikke to bokstaver som er lett å kombinere:)
      Synes det er så gøy å følge bryllupsplanleggingen deres, og er veldig spent på brudekjolen:) ett fantastisk sted å ha bryllup, noen bekjente giftet seg der og var storfornøyde:)

    4. er så gøy å følge med deg på denne reisen! gleder meg masse til bildene fra brylluppet forhåpentligvis kommer^^

    5. Jeanette: Hyggelig at du likte det og ikke minst at du følger planleggingen her på bloggen 🙂

      Så gøy at du kjenner noen som har giftet seg der før! Jeg elsker slottet og stedet 🙂

    6. Hei Julianne 🙂
      Så flott Monogram, det var iøynefallende :). Ingen tvil, om jeg hadde vært deg, så hadde jeg tatovert denne, den er spesiell og betyr mye for deg <3
      Håper du har det bra og koser deg masse hver dag, tiden flyr
      bokstavelig talt og plutselig er den store dagen der:)
      Klem <3

    7. O.G.: Det er ganske vanlig i år 2015 å ha et monogram i bryllupet sitt. Faktisk så vanlig at det er mange som driver med dette (lager monogrammer) som en deltidsjobb 😉

    8. Faktisk så er dette så vanlig at noen driver på med det som en deltidsjobb. Finn en feil med setningen din, eller be din bedre halvdel hjelpe deg. Det er tydeligvis ikke intellektuellehan er ute etter 😀 skal ikke henge meg opp i navnet du bruker på bloggen men skjønner at kreativiteten også er blottlagt, og ikke vanskelig å se hvem ditt største forbilde er 😉
      Har aldri lagt igjen en kommentar før men denne gangen ksn jeg ikke bry meg. Skriv om noe som viser at du har noe mellom ørene i stedet for å ha en rosablogg som jeg vil påstå virket skrevet av noen som sitter fast på tolvårs stadiet i skriftelig stadiet og resonering, hi Im barbie, you ken and i love it and i love to love it. Gir heller thumps opp til shopie elise-hun skriver da noe vettig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg