JUL I HUS

Behandlingen er sponset

Hei, alle sammen! I dag har jeg vært å fikset neglene mine hos søteste og snilleste Madeleine på Pure Beauty, som ligger på Frogner. Vi gikk for en rød farge som jeg likte kjempegodt. Den er jo spesielt fin nå i førjulstiden. Red Baronesse, heter fargen 

Som dere ser er vi i gang med å pynte til jul. Jeg har aldri før vært like tidlig ute med juletre som i år. Men i og med at vi reiser bort hele julen så måtte vi sette det frem allerede nå for å få litt glede av det. Det blir så koselig her! Dere får en liten titt i stuen/på kjøkkenet på bildene under..

I kveld skal vi på åpningen av Heidis bier bar på Rådhusplassen. Jeg er ikke spesielt glad i øl, men det er alltid morsomt å prøve noe nytt. Tipper de har øl som smaker alt mulig rart, som jeg også liker. Gøy blir det uansett. I morgen er det bubbles and brunch på Bar Tjuvholmen. Det var jo en suksess sist gang, så jeg gleder meg veldig. På søndag er jeg invitert på julebruch i Louis Vuitton. Det blir også hyggelig. En helg uten planer ble brått en helg full av planer. Sånn kan det gå.. Følg meg gjerne på Snapchat (pilotfrue) gjennom helgen. Jeg skal være flink til å oppdatere 



14 kommentarer
    1. det er så gøy å pynte til jul 🙂 liker så godt sånne julelys spesielt når det er gult lys fordi da ser det så varmt og koselig ut! Var og kjøpte to nye nisser i dag, faktisk en som er veldig lik den helt til høyre på det nest nederste bildet! Ser ut som du har en hyggelig helt planlagt! Gleder meg veldig til å følge med på snapchat! 😀

    2. Så fint du har pyntet!
      Fikk skikkelig julestemning av bildene dine:-)
      Ville bare tipse om at caroline berg eriksen er på det slottet hvor dere skal gifte dere neste år! Kan jo være gøy å følge med om du ikke er leser av bloggen hennes:)
      Ha en fin helg!

    3. kan du skrive innlegg om hvordan du unngår rynker og får så fin hud?jeg er selv livredd for å få mine første rynker xD :C
      og har du selvbrunings favoritter eller soler du deg?:)

    4. Hei 🙂 så utrolig koselig julepynt. Startet selv for noen dager siden. Elsker det 🙂
      Min lille hårball har samme kalender. Hørres ut som du får en fin helg! Skal følge med på Snapchat 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg